Google Sandbox چیست؟ این در واقع یک پدیده کمتر شناخته شده اما مهم با وب سایت های تازه راه اندازی شده است. Google Sandbox به عنوان یک فیلتر موقت برای وبسایتهای جدید قبل از اینکه بتوانند در صفحه نتایج جستجوی Google فعال شوند، عمل میکند.
از سال 2004، دست اندرکاران هنرهای تاریک SEO نمی توانستند تصمیم بگیرند که Google Sandbox اسطوره ای است یا معامله واقعی.
به نظر چشمگیر به نظر می رسد، اما عدم دریافت ترافیک جستجو به یک وب سایت کاملاً جدید نیز همینطور است.
در پایان، sandbox یک فیلتر موقت برای وب سایت های جدید است.
و دلیل وجود آن احتمالاً نتیجه مستقیم این است که SEO ها در کشف الگوریتم های گوگل بسیار خوب عمل می کنند. اگر میدانید که چگونه بلافاصله یک وبسایت را رتبهبندی کنید و ترافیک دریافت کنید، تمایل طبیعی به انجام مکرر این کار با سایتهای اسپم است. این قدرت ریاضیات است.
مطمئناً برای صندوق پیتزا برای ارسالکنندگان هرزنامه عالی است، اما برای همه افرادی که انتظار نتایج جستجو با کیفیت بالا و دقیق را دارند بسیار بد است.
بنابراین، اگر گوگل شما را وارد سندباکس کند، واقعاً دو نتیجه اصلی وجود دارد.
نتیجه شماره 1 - آنها دوباره ارزیابی می کنند و متوجه می شوند که شما واقعاً با مشخصات یک هرزنامه یا دستکاری کننده نتایج SEO مطابقت دارید.
نتیجه شماره 2 - یا در نهایت اسناد آزادی خود را دریافت می کنید، از جعبه پنالتی خارج می شوید و در رتبه بندی کامل جستجوی گوگل رقابت می کنید.
اگر معلوم شد که گزینه یک است، پس زیادهروی کردهاید و احتمالاً به گونهای جریمه میشوید که زمان شما را در sandbox بیربط میکند.
انجام سئو خطرناک است و اگر قصد دارید سئو کلاه سیاه یا کلاه خاکستری عمیقاً انجام دهید، بهتر است بدانید چه کاری انجام می دهید.
اگر آن را دریافت نکردید، آن را نگیرید. به همین سادگی. به کلاه سفید بروید و روی ایجاد محتوای عالی و بازاریابی عالی تمرکز کنید.

آیا Google Sandbox واقعاً وجود دارد؟
به احتمال زیاد این کار را می کند. ما تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل در مورد آن بنویسیم پس بهتر است :)
اگر قانع نیستید، باید قانع شوید. در اینجا دلیل آن است:
گوگل مطمئناً از تاکتیک های SEO که توسط متخصصان مختلف استفاده می شود آگاه است. کشف اولیه و رتبه بندی وب سایت های جدید باید به عنوان یک مورد خاص در الگوریتم های رتبه بندی آنها بررسی شود.
بیایید با یک قیاس لذت ببریم:
آیا با افرادی که برای اولین بار ملاقات می کنید کمی متفاوت رفتار می کنید؟ آن را با افرادی مقایسه کنید که همیشه با آنها سر و کار دارید. آشنایی از طریق تعامل مستمر شما را در مسیر اعتماد قرار می دهد. قبل از آن، نمیتوانید تشخیص دهید که آیا شخصی یک پدربزرگ پیر مهربان است یا در بدن هانیبال لکتر.
همین اصل برای الگوریتم های رتبه بندی جستجوی گوگل نیز صادق است. آنها غیر دوستانه نیستند فقط به طور قابل درک نسبت به افراد جدید مشکوک هستند. فقط آن را روابط جدید با محتوا به جای افراد در نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که sandbox نباید ثابت در نظر گرفته شود. الگوریتم های Google Sandbox به مرور زمان تنظیم و اصلاح می شوند، درست مانند بقیه عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو. در غیر این صورت، گوگل باید 10000 ریاضیدان دکترا را اخراج کند. و ما نمی توانیم آن را داشته باشیم. این که بسیاری از متخصصان علم بیکار شوند، بار بسیار سنگینی را بر زیرساخت های Xbox در همه جا وارد می کند. بازگشت به Google Sandbox. اگر قبلاً به اندازه کافی واضح نیست، ما فکر می کنیم که اصطلاحات به خوبی تثبیت شده برای توصیف عوامل رتبه بندی برای سایت های جدید است. هم بهینهسازی سایت و هم اجتناب از تحت فشار قرار گرفتن به sandbox برای انجام این کار یک چالش است. هنگامی که وارد آنجا شدید، ممکن است چند ماه طول بکشد تا فرار کنید و برای برخی از کلمات کلیدی جستجوی صفحات شما ترافیک دریافت کنید. آیا مقداری ترافیک دریافت می کنید اما برای برخی از محبوب ترین اصطلاحات خود جایی پیدا نمی کنید؟ این نشانه خوبی است که شما در جعبه شنی نشسته اید.
چرا الگوریتم Sandbox به شما ضربه می زند؟ لینک های بی کیفیت پر کردن کلمات کلیدی محتوای تکراری محتوای خودکار متن یا لینک های مخفی تغییر مسیرهای یواشکی پنهان کاری هرزنامه غنی هر چیز دیگری که توسط Google هرزنامه تلقی می شود آنها به طور خاص شما را انتخاب نمی کنند. شما فقط همان بچه مرموز جدیدی هستید که آنها به او توجه می کنند. الگوریتمهای جعبه شنی برای همه سایتهای جدید قابل اجرا هستند. در واقع، ممکن است تا حدودی به عنوان تأییدی بر اینکه شما در مسیر درست حرکت می کنید، تلقی می شود. بنابراین در واقع، شما باید احساس چاپلوسی کنید :).
شاید گوگل فکر میکند لینکهایی که تولید میکنید کمی بیش از حد خوب هستند که درست باشند؟ اگر دیدید که یک کودک 6 ساله به یک سوال ریاضی در سطح دانشگاه پاسخ می دهد، ممکن است به همان اندازه تمایل داشته باشیم که باور کنیم او یک نابغه، بیگانه فضایی یا قربانی تسخیر شیطان است. برگه تقلب: آنها یا تقریباً در سطح نابغه هستند یا والدینی دارند که مطالب بسیار خسته کننده قبل از خواب را برای بچه هایی می خوانند که به اجبار طعم اسموتی های علف گندم را دارند. شما نمی خواهید آنها را خیلی سریع برای یک خواب با بچه های خود دعوت کنید.
این ماسهبازی خواب برای بچههای باهوش غیرعادی است. ممکن است این الگوریتم الهام بخش سندباکس بوده باشد... زیرا گوگل تقریباً به طور کامل از افرادی تشکیل شده است که انتقادات خود را از پادکست نیل تایسون دگراس به صورت زنده در وبلاگ قرار می دهند - در حالی که یک پایان نامه صرفاً سرگرم کننده در مورد اینکه چرا بتمن در مقابل سوپرمن توهین به کمیک های اصلی است می نویسند. . نکته جانبی: سوپرمن به طور مطلق بتمن را در حدود 1/10 سوپر میلیثانیه له میکند. حتی نزدیک هم نیست در مورد هرزنامههایی که لینکها را به روشهای مختلف میخرند و تولید میکنند، گوگل به درستی محتاط خواهد بود که ابتدا آنها را در قسمت Sandbox قرار دهد. در مورد محتوای عالی، کمپین رسانه های اجتماعی قوی، و افراد باهوش بازاریابی در سایت شما - گوگل اشتباه می کند. یا شاید "بیش از حد محتاط".
به طور متوسط، آنها تمایل به درستی دارند. مطمئناً تعداد سایت هایی که ترافیک می خواهند بیشتر از سایت هایی هستند که ترافیک کسب کرده اند. در حالی که وقتی ما در تلاش برای جذب ترافیک جدید هستیم، جعبه شنی ناخوشایند است، اما به عنوان کاربران Google، از نتایج جستجوی بسیار بهتری سود میبریم. آیا در جعبه شنی هستید؟ Google Sandbox و ابزار بررسی جریمه برای خارج شدن از Google Sandbox چه کاری می توانید انجام دهید؟ وب سایت خود را از هر چیزی که هرزنامه محسوب می شود پاک کنید (به بالا مراجعه کنید) سئو کلاه سفید و بازاریابی انجام دهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی با یک فایل sitemap.xml و فایل robots.txt قابل اسکن و فهرست بندی است و آنها را از طریق کنسول جستجوی گوگل به گوگل ارسال کنید.
هر یک از صفحات وب شما باید دارای یک برچسب باشد 1. از شر تاکتیک های اسپم خلاص شوید اولین چیز این است که تشخیص دهید که سندباکس Google مدت زمان خاصی را در بر می گیرد. به شرطی که هیچ جریمهای برای رتبهبندی جستجو متحمل نشده باشید، در نهایت فقط با منتظر ماندن از جعبه شنی خارج خواهید شد. اگر، البته، هیچ کاری اسپم انجام نمی دهید یا به نظر می رسد هرزنامه باشد./بنابراین تصور نکنید که برای همیشه در آنجا گیر کرده اید. بهترین اقدام در واقع ادامه ایجاد محتوای قوی و کسب لینک های با کیفیت به سایت شما است. جمع آوری لینک های خوب در طول زمان باعث افزایش ارزش جستجوی شما در رتبه بندی می شود. از طرف دیگر، اگر لینک های با کیفیت پایین دریافت می کنید یا از پر کردن کلمات کلیدی و سایر روش های ذکر شده در بالا استفاده می کنید، واقعاً بسیار ساده است. متوقف کردن. سپس به عقب برگردید و همه آن را بردارید. ما می دانیم که لینک ها مهم هستند و به سختی به دست می آیند، اما سعی کنید بهترین لینک های ممکن را دریافت کنید.
هر چه سایتی که به شما لینک می دهد کیفیت بالاتری داشته باشد، شانس بهتری برای فرار از سندباکس خواهید داشت. اعتبار سایت پیوند دهنده مدت هاست که به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجوی قوی شناخته شده است. بنابراین این بیشتر یک بهترین عمل است تا یک افشای واقعاً روشنگر. 2. سئو کلاه سفید را انجام دهید دومین پیشنهادی که داریم نیز در مجموع بهترین روش است. سعی کنید بازاریابی خوبی انجام دهید. موتورهای جستجو لینکهایی را دنبال میکنند و همچنین بدون دنبال کردن لینکها. درست است که Nofollows به رتبهبندی جستجوی شما اضافه نمیکند، اما تنوعی در ساختار پیوند شما ایجاد میکند که باعث میشود بیشتر شبیه لینکهای طبیعی به نظر برسد. برای مثال، پیوندهای رسانههای اجتماعی، مطمئناً مشابه تأییدهای «شفاهی» هستند. در مورد آن فکر کنید. تصور کنید شنیده اید که یک سایت از بسیاری از سایت های بسیار معتبر لینک دریافت می کند. و همین سایت در رسانه های اجتماعی بسیار مورد اشاره قرار گرفت.
نظر شما در مورد آن سایت چیست؟ به احتمال زیاد این نشانه نسبتا خوبی خواهد بود که فقط یک سایت خوب با محتوای خوب است. و گوگل دوست دارد به سایت های خوب با محتوای خوب ترافیک بدهد ... که اسپم نمی شوند. 3. وب سایت خود را به راحتی قابل اسکن کنید هنگامی که تمام محتوای واضح و مطالب مربوط به لینک سازی را از مسیر خود خارج کردید، باید به خاطر داشته باشید که گوگل بر پایه ربات ها است و ربات های بدون راهنمایی مناسب مانند Alicia Silverstone: Clueless هستند. کنسول جستجوی گوگل یا پلتفرمی که قبلاً به عنوان ابزار وب مستر گوگل شناخته می شد، یک نقطه شروع عالی برای هر وب سایتی بدون در نظر گرفتن جعبه های ماسه ای یا مجازات ها است.
در اینجا می توانید یک نسخه XML از نقشه سایت خود را آپلود کنید که به ربات های گوگل امکان می دهد ساختار و سلسله مراتب وب سایت شما را بهتر درک کنند. درست است که گوگل در درک ساختار وب سایت شما بهتر می شود، اما در بدترین حالت ضرری ندارد و در بهترین حالت می تواند گام مهمی برای خارج کردن شما از لیست شیطان های گوگل باشد. اگر نسخه XML نقشه سایت خود را ندارید، می توانید با A1 Sitemap Generator یک نسخه XML ایجاد کنید. یا اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، اکثر افزونه های سئو، که ما از Yoast استفاده می کنیم، یکی را برای شما ایجاد می کنند پس از انجام این کار، پیوند فایل robots.txt خود را به گوگل ارائه دهید.
در این فایل، به خزندههای گوگل میگویید که دقیقاً کدام صفحات را میخواهید خزیده شوند و کدام را نه. بنابراین اگر گوگل به اشتباه برخی از صفحات را خزید و باعث شد فکر کند محتوای تکراری یا لینک های بدی دارید، آن صفحات را از چشمان کنجکاو خزنده های خود حذف کنید. البته آن صفحات توسط گوگل ایندکس نمی شوند و در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند. 4. از تگ استفاده کنید تگ برچسبی است که می خواهید به فایل نقشه سایت XML خود اضافه کنید. شما باید با هر تغییر جدیدی که در وب سایت خود ایجاد می کنید، این برچسب را تغییر دهید. این به Google کمک می کند تا ردیابی کند، که اگر اقداماتی را برای خارج شدن از جعبه شنی انجام می دهید بسیار مهم است. اکنون این کار را انجام دهید و حداقل 7 روز صبر کنید، یعنی حداقل برای به دست آوردن اثر سندباکس گوگل. بنابراین اکنون شما نقشه حمله خود را دارید.
ابتدا از شر تاکتیک های اسپم خود خلاص شوید. Google به شما کمک می کند، بنابراین هیچ فایده ای برای ادامه دادن آن وجود ندارد. هیچ محیط کاری وجود ندارد. عبور نکن برو. 200 دلار خود را جمع نکنید. زمان آن فرا رسیده است که به سمت نور و سئو کلاه سفید بپیوندید. میتوانید به ایجاد پیوند ادامه دهید، اما باید این کار را به روش کلاه سفید انجام دهید: پستهای مهمان، کمپینهای تبلیغاتی، و محتوای باکیفیتی که مردم میخواهند به آن پیوند داده و به اشتراک بگذارند. سپس، بازاریابی بیشتری انجام دهید: محتوای خود را به اطلاعات جمعیتی هدف خود ارتقا دهید و کلمه را به گوش دیگران برسانید. م