کافه محتوا

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سفید ساده و قدیمی را رها کرده و با تغییر رنگ دیوارهای اتاق خود مقداری رنگ به زندگی وارد کنید. گزینه های خود را بین نقاشی و کاغذ دیواری بسنجید تا یکی از گزینه های مناسب را پیدا کنید.

با افق سال جدید ، یکی از مصوبات سال نو شما ممکن است سرانجام رسیدن به آن پروژه بهبود منزل باشد که شما برای همیشه معطل آن بوده اید. و چه چیزی خسته کننده تر از دیوارهای سفید؟ دیوارهای سفید بسته به نور و بقیه دکورها می توانند بسیار مینیمالیستی باشند ، اما خیره شدن مداوم به همان چهار دیوار سفید می تواند شما را دیوانه کند!

اگر حوصله دیوارهای سفید و سفید قدیمی را ندارید که در مورد سبک شخصی شما چیزی نمی گویند ، وقت آن است که زیستگاه خود را به سطح دیگری برسانید و به زندگی خود رنگی ببخشید. چیزی که خیلی هم جالب است این است که تغییر رنگ اتاق می تواند بر روحیه شما نیز تأثیر بگذارد. این تأثیرات می تواند موقتی باشد ، مانند اثر آرام بخشیدن به دیوارهای آبی روشن در مکانی مانند اتاق یوگا یا مطب درمانگر ، اما وقتی فضای مسکونی شما باشد ، تأثیرات دورتر خواهد داشت. به عنوان مثال ، قرمز ، نارنجی و زرد در دهه گذشته بیشتر در آشپزخانه دیده شده است زیرا این رنگ های گرم به شما کمک می کند تا از خواب بیدار شوید و احتمالاً اشتهای شما را تحریک می کند.

در حالی که آن قطعه مستقل در برابر دیوارهای سیاه مورد استفاده قرار می گیرد و از رنگهای تیره دیگر استفاده می شود ، شما می توانید بسته به نور ، طرح ، وسایل ، هدف اتاق و سایر عوامل آنها را کاملاً با رنگ و کاغذ دیواری کار کنید.

بنابراین اگر آماده رفتن هستید ، آیا باید با رنگ یا کاغذ دیواری بخرید؟ در اینجا همان چیزی است که باید هنگام تماشای نمونه های کاغذ دیواری و رنگهای مختلف به آن توجه کنید.

کاغذ دیواری بی نهایت گران است اما می تواند نتایج بهتری نسبت به تنهایی ایجاد کند. اگر قصد خرید کاغذ دیواری را دارید، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://eleninmarket.com/fa/لیست-محصولات/کاغذ-دیواری/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

بیایید به بحث درزهای برنجی بپردازیم: کاغذ دیواری قطعاً گرانتر از نقاشی است ، اما هردوی آنها از نظر زیبایی و زیبایی منحصر به فرد هستند.

رنگ آمیزی یک اتاق بسته به اندازه اتاق ، میزان کار برای محل زندگی شما و تفاوت های ظریف مانند سقف های بلند یا ناهمواری در دیوار (به عنوان مثال آپارتمان های اتاق نشیمن) ، می تواند به شدت تغییر کند. eleninmarket.com متوسط ​​هزینه نقاشی حرفه ای را 200-800 دلار برای یک اتاق معمولی 10 * 12 می داند. آنها همچنین 100-300 دلار برای مسیر DIY تخمین می زنند. این شامل هزینه کمردرد شدید ، تصفیه ناگهانی بخارهای رنگ و احتمال آسیب دیدگی در یک نردبان بالا به علاوه هزینه رفع هرچه که پیچیده اید نیست! 

به گفته Fixr ، آنها برای یک اتاق بسیار بزرگتر - 12 18 18 با سقف 10 an تخمین زدند و فرض کردند که برای کاغذ دیواری شدن حرفه ای اتاق حداقل 1000-1300 دلار هزینه است ، در حالی که برای مسیر DIY هزینه 400-600 دلار است. علاوه بر کاغذ دیواری ، به ابزار و وسایل مناسب برای برش و گچ کاری کاغذ دیواری نیز احتیاج دارید. حتی اگر برخی از مارک ها ادعا می کنند که شما می توانید محصول را بدون خمیر کاغذ دیواری روی آن بچسبانید ، اما ، شما هنوز هم به احتمال زیاد به آن نیاز خواهید داشت.

رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری

صبر کنید ، به همین دلیل است که من هنوز دو بسته کاغذ دیواری کاملاً جدید در بسته بندی اتاق خواب دارم.

بدیهی است که هر دو رنگ و کاغذ دیواری تفاوت های جدی در هزینه دارند ، اما همچنین تفاوت های زیبایی شناختی نیز دارند. بسته به قدمت خانه و شکل دیوارها ، ممکن است تنها با رنگ جلوه ای را که امیدوار بودید داشته باشید یا نداشته باشید. هنگامی که رنگ مخلوط می شود ، می توانید سطح مختلف براقیت را انتخاب کنید که می تواند بعد جدیدی به اتاق اضافه کند یا آن را مانند تلاش کودک برای استفاده از رنگ اکریلیک برای ساخت طرح های تی شرت نشان دهد. کاغذ دیواری ، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. لازم نیست نگران گیر افتادن با چندین قوطی رنگ باشید که در سطح براق اشتباه مخلوط شده اند.

کاغذ دیواری ها همچنین می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند که نقاشی قادر به انجام آنها نیست ، مانند ارائه الگوهای زیبا که به راحتی با رنگ قابل تکرار نیستند.

وقتی فاکتور هزینه ، کار و مدت زمانی را صرف کنید ، می توانید به جای کل اتاق فقط یک دیوار را انجام دهید.
اگر دیوارهای شما در سمت یکدست قرار دارند ، دیگر نگران این نباشید که جلد کاغذ دیواری جلوه های متفاوتی نسبت به مورد نظر داشته باشد. به طور مثال ، من خوشحال شدم که هرگز نتوانستم اتاق خواب خود را نقاشی کنم ، زیرا لوله های باستانی بین اتاق خواب و حمام به دیوارهای لعنتی فشار می آورند و باعث می شوند مانند پایه های جوان رودخانه جوآن ترک بخورد. در حالی که دیوارهای دیگر کاملاً خوب هستند ، مهم نیست که من چه کاری انجام می دهم و کمی از دیوارها روی لوله بسته می شوند و نیاز به این است که حداقل سالی یک بار بخش تعمیر و نگهداری کاندوم خود را انجام دهم تا گچ کاملاً از نو ساخته شود.

اما اگر در خانه مستقل مشکلی مشابه دارید؟ کاغذ دیواری بر روی آن ترکهایی که هیچ مشکلی از نظر ساختاری پنهان نمی کنند ، اما فقط نگاه کردن به آنها زشت است ، احتمالاً یک روش کارآمدتر برای پوشاندن آن و بدست آوردن همزمان یک اتاق زیبا است. شما هنوز هم باید مراقب این گزینه باشید زیرا توده های زیاد صاف کردن را مشکل می کند و در بعضی موارد مشکل را بدتر می کند.

 

 

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

در دهه های گذشته ، ترکیه به یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید مردم تبدیل شده است. شهرهای زیبای ترکیه ، مردم مهمان نواز ، طعم شگفت انگیز غذا ، مناظر باشکوه و سنت های غنی بسیاری از مردم جهان را به بازدید از ترکیه و حتی مهاجرت به این کشور بزرگ و زیبا جلب می کند. اما مهاجرت باید مورد توجه قرار گیرد تا شما بهترین راه را برای مهاجرت به کشور دیگری پیدا کنید. انتقال به ترکیه از طریق روش های مختلف امکان پذیر است و می توان گذرنامه ترکیه ای را استفاده کرد و دقیقاً مانند یک شهروند از خدمات اجتماعی ترکیه استفاده کرد. به خواندن این مقاله ادامه دهید و ما قصد داریم روش های مختلف دریافت پاسپورت ترکیه در سال 2021 را معرفی کنیم.

مزایای دریافت پاسپورت ترکیه

مزایای گذرنامه ترکیه

  • با داشتن گذرنامه ترکیه ، می توانید بدون ویزا به 148 کشور سفر کنید.
  • در مقایسه با کشورهای اروپایی می توانید از زندگی با استاندارد بالا و قیمت پایین لذت ببرید.
  • شما می توانید در یک کشور دوستانه زندگی کنید بدون هیچ گونه جنگ و جنگ شدید.
  • ترکیه دارای صنعت گردشگری غنی است و به همین دلیل فرصت های شغلی زیادی برای خارجی ها وجود دارد.
  • با گذرنامه ترکیه می توانید از برنامه های بازنشستگی بهره مند شوید.
  • شما می توانید در همه بانک های ترکیه و بین المللی ترکیه حساب بانکی داشته باشید.

رایج ترین راه های دریافت گذرنامه ترکیه

روش های مختلفی برای دریافت گذرنامه ترکیه وجود دارد که در زیر در مورد آنها بحث خواهیم کرد:

خرید املاک و مستغلات ترکیه
1. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
یکی از متداول ترین روش های اخذ تابعیت ترکیه خرید ملک با حداقل ارزش 250.000 دلار است. به این ترتیب می توانید به راحتی با خانواده به ترکیه مهاجرت کرده و گذرنامه ترکیه دریافت کنید. به دلیل رشد شهرها و علاقه مردم به مهاجرت به ترکیه ، ارزش های خاص هر روز در حال افزایش است. بنابراین ، علاوه بر گرفتن تابعیت ترکیه ، ارزش اموال شما پس از چند سال افزایش می یابد و بازگشت سرمایه تضمین می شود.

خرید ملک در  ترکیه  به دلیل رشد اقتصادی آن یک سرمایه گذاری امن و مطمئن است و همچنین می‌تواند به گرفتن اقامت شما نیز کمک کند. طبق قانونی که در سال ۲۰۱۵ در ترکیه تصویب شده کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند می‌توانند با خرید ملک یا املاکی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار اقامت این کشور را دریافت کند. با توجه به قانونی که در سال ۲۰۱۲ در کشور ترکیه تصویب شد،اتباع خارجی می‌توانند به خرید ملک تجاری، مسکونی و یا اراضی کشاورزی اقدام کنند به شرطی که از ۳۰ هکتار بیشتر نباشد و نزدیک مناطق نظامی قرار نگیرد. شما با خرید ملک اقامت یک ساله این کشور را دریافت کرده در صورتی که بعد از یک سال هنوز صاحب ملک در ترکیه باشید، اقامت شما یک سال دیگر تمدید می‌شود و پس از گذشت ۵ الی ۸ سال از خرید، می‌توانید برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

به خاطر داشته باشید که پس از درخواست گذرنامه تا سه سال آینده اجازه فروش ملک را ندارید. اما خبر خوب این است که هیچ محدودیتی در مورد نوع ملک وجود ندارد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک ملک تجاری بخرید و درآمد اجاره داشته باشید ، یا می توانید دو یا چند آپارتمان با هزینه های کل 250.000 دلار خریداری کنید و سپس آنها را اجاره کنید تا درآمد کسب کنید.

شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما به راحتی می‌توانید در ایران باشید و یک ملک را در ترکیه خریداری کنید، اگر یک مشاور خوب داشته باشید. خرید ملک در ترکیه  نیز مانند هر گونه خرید و فروش و اجاره‌ای در ایران نیازمند مشاور املاک تخصصی می‌باشد. شرکت‌های مختلفی هستند که به صورت مستقیم در ساخت آپارتمان‌ها و املاک  مشارکت دارند، به همین جهت از اطلاعات دقیق املاک در ترکیه مطلع هستند. این شرکت‌ها که به عنوان مشاورین املاک در ترکیه نیز فعالیت دارند، بهترین گزینه برای خرید ملک در ترکیه به شمار می‌روند که در نهایت به اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه منجر خواهد شد. اعتبار مشاورین املاک نیز از رزومه کاری و فعالیت تخصصی ایشان مشخص خواهد شد، بنابراین در انتخاب مشاور خود دقت لازم را به خرج دهید.

2. 5 سال کار در ترکیه
راه دیگر برای گرفتن گذرنامه ترکیه کار 5 ساله در ترکیه است. برای این کار ، اول از همه ، شما باید برای کار درخواست کنید و اجازه کار بدهید. وقتی مجوز کار بگیرید ، بیمه خواهید داشت و می توانید به طور قانونی در ترکیه کار کنید. هر ساله تابعیت موقت شما تمدید می شود تا اینکه پس از 5 سال ، شما می توانید برای گذرنامه ترکیه درخواست دهید و تابعیت دائمی بگیرید.


3. ثبت شرکت

شما همچنین می توانید شرکت خود را در ترکیه داشته باشید. با ثبت شرکت با حداقل 50 کارمند ترک مجاز به درخواست تابعیت ترکیه خواهید بود.


4. سرمایه گذاری بانکی

اگر بدون تلاش برای خرید ملک یا ایجاد شرکت به دنبال یک روش سرمایه گذاری هستید ، سرمایه گذاری بانکی راهی آسان برای شماست. با سرمایه گذاری با حداقل مبلغ 500.000 دلار در یکی از بانک های ترکیه می توانید به راحتی برای گذرنامه ترکیه درخواست کنید. اما تا 3 سال آینده اجازه استفاده از این پول را ندارید.


5. ازدواج با یک شهروند ترکیه

درست مانند سایر کشورهای جهان ، روش دیگر اخذ تابعیت یک کشور از طریق ازدواج با یک شهروند است. می توانید با یک شهروند ترکیه ازدواج کنید و برای گذرنامه درخواست دهید. باید توجه داشته باشید که پس از 3 سال از ازدواج خود می توانید گذرنامه بگیرید و ازدواج باید واقعی باشد.

در این مقاله ، ما سعی کردیم به طور خلاصه به برخی از رایج ترین روش های دریافت گذرنامه ترکیه در سال 2021 اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت http://wtthome.com مراجعه نمایید.

  • dofivac137 dofivac137