کافه محتوا

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهر آنتالیا یکی از زیباترین مکانهای گردشگری ترکیه است ، این شهر در ساحل مدیترانه واقع شده است و به دلیل زیبایی طبیعت و تنوع ویژگی ها و مکان های گردشگری آنتالیا ، جذاب ترین شهر ساحلی ترکیه برای گردشگران محسوب می شود.

آنتالیا به استراحتگاه های مجلل و هتل های سطح بالای خود افتخار می کند ، جایی که هزاران گردشگر در فصول سال و سایر موارد از آن دیدن می کنند ، بنابراین ما کسانی را پیدا می کنیم که به دنبال تفریح ​​و لذت بردن از یک تعطیلات رمانتیک هستند و به اقامتگاه های آنتالیا می روند ، که اقامت متمایز و تمام خدمات و فعالیت های تفریحی او را برای گذراندن کل روزهای تعطیلات به او تضمین می کند.

و اما کسانی که می خواهند جاذبه های گردشگری این شهر را کشف کنند و از زیباترین مکان های آن دیدن کنند ، به اقامت در هتل های آنتالیا متوسل می شوند.

بهترین هتل های آنتالیا ، ترکیه

در این مبحث ، بهترین هتلهای تفریحی آنتالیا و هتلهای ترکیه را در آنتالیا و مناطق وابسته به آلانیا و کمیر که یکی از زیباترین مناطق گردشگری به حساب می آید ، گردآوری کردیم .

بهترین هتل های آنتالیا کنار دریا

در این تب مجلل ترین هتل های آنتالیا در مدیترانه را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

بهترین استراحتگاه های آنتالیا

اگر می خواهید تعطیلات عاشقانه ای را در یکی از استراحتگاه های جذاب آنتالیا سپری کنید ، آنچه را می خواهید در اینجا پیدا خواهید کرد ، زیرا ما بهترین هتل های آنتالیا را برای شما جمع آوری کرده ایم

این استراحتگاه ها محل اقامت مجلل و طیف وسیعی از فعالیت ها و رویدادها را برای خانواده ها و زوج های جدید مناسب

 


بهترین هتل کمر آنتالیا

کمر شهری توریستی است که در ساحل مدیترانه واقع شده و 53 کیلومتر در ساحل قرار دارد.

کامیر حدود 40 کیلومتر با مرکز آنتالیا فاصله دارد ، جایی که جاده ای که در امتداد ساحل امتداد دارد آنها را به هم متصل می کند.

 

بهترین هتل های آلانیا

آلانیا یکی از زیباترین و جذاب ترین مکان های ترکیه است.

همچنین با کوه های بلند و جنگل های انبوه احاطه شده و دارای سواحل شنی طلایی و آب و هوای معتدل معتدل است.

همچنین میزبان زیباترین هتلهای آنتالیا می باشد.در اینجا می توانید بسته ای را پیدا کنید که شامل بهترین هتل های اثبات شده در آنتالیا ، آلانیا باشد.

 


بهترین آپارتمانهای اجاره ای در آنتالیا

 

در این تب ما گروهی را به شما نشان می دهیم که شامل بهترین آپارتمانهای اجاره ای در آنتالیا است که محل اقامت راحت و ساکت نزدیک به ساحل دریا را فراهم می کند

هتل های ساید آنتالیا

سیده یکی از مهمترین مناطق گردشگری آنتالیا محسوب می شود ، زیرا در کنار ساحل متنوع و بناهای تاریخی در ساحل مدیترانه واقع شده است.

 


بهترین هتل های آنتالیا با استخر اختصاصی

در این مقاله ، ما یک گروه با دقت انتخاب شده به شما ارائه می دهیم که بهترین هتل های ترکیه ، آنتالیا ، دارای استخر اختصاصی را شامل می شود

 


هتل های اسلامی در آنتالیا

آنتالیا با ارائه زیباترین هتلهای آنتالیا که مطابق با قوانین و سنتهای اسلامی است ، بخش گردشگری اسلامی خود را تقویت کرده است

 


هتل های 5 ستاره آنتالیا

بسیاری آرزو دارند اقامت خود را با بالاترین سطح لوکس که فقط در بهترین هتل های آنتالیا ترکیه یافت می شود ، بسیار لوکس کنند.

 

هتل های آنتالیا لارا

منطقه لارا در آنتالیا با مناظر بی نظیر دریای مدیترانه مشخص می شود و این دلیل اصلی جستجو در هتل های ساحل لارا آنتالیا است

 

بهترین و مناسب ترین منطقه برای زندگی در آنتالیا ، ترکیه چیست؟

این امر به اولویت خود بازدید کنندگان بستگی دارد ، به عنوان مثال شهر کمر بهترین مکان برای زندگی در آنتالیا در نظر گرفته می شود برای کسانی که به دنبال محل اقامت در نزدیکی دریا و سواحل هستند ، در حالی که آلانیا بهترین برای دوستداران مناطق مرتفع ، جنگل های انبوه ، سواحل شنی و فعالیت های تفریحی است.
ما در مقاله خود بهترین هتلها را برای اقامت در آنتالیا جمع آوری کرده ایم که پیشنهاد می کنیم ، با ذکر آنچه باعث تمایز هر منطقه می شود 

هزینه اقامت در بهترین هتل های آنتالیا برای هر شب چقدر است؟

این امر علاوه بر عوامل دیگر به طبقه بندی و موقعیت هتل بستگی دارد. در این فهرست از معروف ترین هتل های آنتالیا بهترین و مناسب ترین گزینه های اقامت از نظر قیمت و کیفیت خدمات را پیدا خواهید کرد

بهترین (و بالاترین امتیاز) هتل های ارزان آنتالیا کدامند؟

هتل Crowne Plaza آنتالیا و هتل Ramada Plaza آنتالیا همه از بهترین هتل های آنتالیا هستند که بهترین نظرات را از بازدید کنندگان عرب دریافت کرده اند و در مقایسه با سایر هتل های آنتالیا ترکیه ارزان قیمت محسوب می شوند.

بهترین هتل های آنتالیا ، ترکیه ، برای ماه عسل کدامند؟

Crowne Plaza Antalya هتلی با چشم انداز و امکانات رمانتیک مناسب برای تازه عروس ها است و نظرات بسیار خوبی را از طرف زوجین کسب کرده است.

بهترین هتل های پیشنهادی آنتالیا که مشرف به دریا هستند ، کدامند؟

Ramada دارای پلازا آنتالیا و هتل دامنه کوه هستند با توجه به بررسی از بازدید کنندگان، در میان اکثر هتل زیبا در آنتالیا مشرف به دریا.

بهترین منطقه توصیه شده برای زندگی در آنتالیا در نزدیکی فرودگاه چیست؟

بلک یکی از بهترین مناطق نزدیک فرودگاه آنتالیا محسوب می شود و شامل بهترین هتل های آنتالیا ترکیه نیز می باشد. ما در این گزارش بهترین ها را برای شما انتخاب کرده ایم

 

 

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

سفر به دریا

 

 

 

 

 

می دانم که این پست سفر دوشنبه بسیار دیر است. اما بهانه بسیار خوبی دارم: آخر هفته را در پاریس گذراندم و امروز روز را با دو دوست به ملاقات من در مونیخ می گذراندم ، دوست من سسیلی از پاریس و دوستم ماریا از قبرس. هر وقت با این دختران متحد می شوم خاطرات خوب و سرگرم کننده خود را با هم مرور می کنم: ما در آتن ، یونان تحصیل کردیم و بعداً سسیل و من برای دیدار از ماریا به قبرس سفر کردیم. از این رو بیشتر خاطرات مشترک ما به دریا مربوط می شود - در مورد ما مدیترانه. و هر وقت وقتم را با آنها می گذرانم یادم می آید که چقدر دوست دارم به دریا سفر کنم.


 
 

در طی سپتامبر و اکتبر من به شمال غربی اقیانوس آرام و شمال کالیفرنیا سفر کردم و از منظره بی حد و حصر اقیانوس آرام سیر نمی شدم. به نظر می رسد در کنار دریا افکار و نگرانی های من ، برنامه ها و نگرانی ها ، تعمق و تصمیمات در ابدیت دریا پراکنده است. به نظر می رسد که آنها به قطعات بیشماری پراکنده شده و بر فراز رنگهای آبی و خاکستری فریبنده ، به افق و ماورا پرواز می کنند. 


 
 

سفر به دریا تأثیر پاکسازی روی من دارد. به همین دلیل است که من مجبورم سالانه چند بار این کار را انجام دهم. برای راه اندازی مجدد و تازه کردن ذهنم ، اگر می خواهید حافظه نهان مغزم را پاک کنید. من چند عکس دریایی مورد علاقه خود را از آخرین سفر خود به ایالات متحده جمع آوری کرده ام و امیدوارم که آنها نیز به همان ترتیب آرامش بخش و پاک کنندگی کنند. 

 

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

این ممکن است پایتخت اسکاتلند ، خانه جشنواره های پر جنب و جوش و مقر قدرت اسکاتلند باشد ، اما چیزی در مورد سنگفرش های سرد ، سنگ های باد زده و قلعه سر به فلک کشیده وجود دارد که باعث می شود شهر تپه ای ادینبورگ هنوز مانند یک قلعه خالی از سکنه احساس شود در بالای کوه افسون شده

گردشگران زیر پل های سر به فلک کشیده و غواصی می کنند ، آنها با قدم های خائنانه و شیب دار پایین می آیند و احساس می کنند باد بینی و گونه هایشان را مثل اینکه روی نبردها ایستاده اند شلاق می زند.

مردم محلی به شدت از شهر خود محافظت می کنند ، گویی که از برخی از گنجهای پنهان محافظت می کنند. اما به اندازه کافی سخت نگاه کنید ، و می توانید رازهای این شهر ، فروشگاه های بوتیک ، رستوران های جذاب و هیجان انگیز ، پیاده روی های دلربا و جذاب ترین اتصالات ویسکی را پیدا کنید.

قلعه ادینبورگ که بر روی یک آتشفشان خاموش قرار گرفته است ، بر خط افق شهر تسلط دارد و ساختمان قرن شانزدهم محبوب ترین مکان توریستی اسکاتلند است. برای دیدن خال کوبی معروف نظامی اسکاتلندی ، و بازیهای عجیب و غریب آتش بازی ، لوله و رقص در قلعه ، باید ماه ها قبل رزرو کنید. اما برای یک نگاه اجمالی به زندگی عادی شهروندان ادینبورگ ، بستن Real Mary King یک درمان پنهانی است ، درست در مایل سلطنتی. در زیر زمین به یک مخفیگاه مخفی در خیابانهای پنهان قرن 17 بروید و توسط شخصیتی از آن دوره هدایت شوید. ببینید که چگونه ساکنان از طاعون ، معاملات شرورانه و توطئه های آدم کشی که در نزدیکی سایه اتفاق افتاد ، رنج بردند. این موزه پذیرایی برای کودکان ، برای بزرگسالان جذاب و در صورت افتتاح آسمان اسکاتلند مهدی گرم و مورد استقبال است.

باید دیده شود

خوش آب و هوا ترین رستوران ها و بارهای ادینبورگ بیشتر در شهر جدید ، نزدیک خیابان پرنس است. اما یک استثنا Ondine پرطرفدار ، یک رستوران ماهی برنده جایزه است که فقط یک جستجوی کوتاه از قلعه را تجربه می کند. در حالی که کوکتل Edinburgh Gin Daisy را تهیه می کنید ، رستوران طبقه بالای شیشه برای افرادی که تماشا می کنند بسیار مناسب است.

غذاهای ماهی تازه ، محلی و زنگی به طور منظم تغییر می کنند ، اما ممکن است شامل ماهی قزل آلا دودی Ondine با ترشی خیار خانگی ، سوپ ماهی ابریشمی با کروتون گوریری یا یک باس دریایی کبابی مرطوب و دودی باشد. عصر دیگر در همسایگی G&V Royal Mile Hotel (هتل میسونی سابق) برای خشکسالی امضا شده خود را در پراکسکو آغاز کنید یا به پایان برسانید.

هر متصدی بار در ویسکی اسکاچ متخصص است. اگر خودتان علاقه دارید که یک نفر باشید ، در The Scotch Whisky Experience گشت بزنید ، با یک تور مجازی داخل بشکه ویسکی شروع کنید ، نشان می دهد که باید مایع عنبر مقطر و بالغ باشد. بعداً ، به شما عطر و طعم مختلف مناطق تولیدکننده ویسکی اسکاتلندی را می دهند ، تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا از درام های لولند ، هایلند ، اسپیساید یا ایسلی استفاده کنید. این موزه همچنین شامل یک نمایش جذاب از بزرگترین مجموعه ویسکی جهان است.

باید خرید کنی

در قلب شهر قدیمی ، منطقه Grassmarket ادینبورگ بهترین بازرگانان ، طراحان و صنعتگران مستقل این شهر را دارد. به پایین از پله های Castle Wynd یا Upper Bow بروید و یک ساعت را به گشت و گذار در اغذیه فروشی ها و بوتیک ها اختصاص دهید. از نکات جالب توجه می توان به مشروبات الکلی و مشروبات الکلی Demijohn اشاره کرد که صاحب آن را "Deli مایع" می نامید ، لباس مجلسی Vintage لباس آرمسترانگ برای دامن های ra-ra دهه 50 ، مینی های دهه 60 و 70 و کتابفروشی Old Town ، برای کتابهای عتیقه ، نقشه و چاپ.

باید بخور

Witchery by the Castle ، هتلی با رستوران خوب در Royal Mile واقع در کنار قلعه است که ارائه می دهد. برای یک شام عاشقانه در محیط های زیبا غذا بخورید و اگر تصمیم به اقامت دارید ، در اتاق های سرسبز با تعداد زیادی مخمل ، دیوارهای ملیله و چهار تخت پوستر خواهید خوابید.

یا گنبد واقع در شهر جدید را امتحان کنید. این یک بار و یک رستوران است ، و یک مرکز اجتماعی مناسب برای کوکتل یا قهوه است - بنابراین انتظار یک سر و صدا را داشته باشید. از نظر غذایی ، کوره ای با سقف گنبدی زیبا و اتاق باشگاه وجود دارد - پر از دیوارهای روکش چوب ، آینه ها و لوسترهای کریستال ، و حتی می توانید در اینجا چای بعد از ظهر بخورید.

باید سرد شود

یکی از جدیدترین مناطق در حال آمدن در شهر و محل اقامت Royal Yacht Britannia ، لیت ، بندر ادینبورگ است. در یک عصر آفتابی ، متخصصان و هنرمندان جوان میله های کنار اسکله را پر می کنند.

باید نمای را مشاهده کنید

این برای افراد ضعیف قلب نیست ، اما یک قدم زدن سریع به سمت آتشفشان خاموش صندلی آرتور موهای شما را روی سینه قرار می دهد. کوه مینی در وسط پارک Holyrood قرار دارد و گفته می شود که مکان افسانه ای کاخ King Arthur ، Camelot بوده است. این یک پیاده روی 40 دقیقه ای عرق آور به سمت بالا است ، و خواهید دید که روسری ها و دستگیره هایی را که در حین گشت و گذار در سطح شهر می پوشیدید ، ریخته اید ، اما مناظر شهر و دریا از بالای تپه نفس گیر است.

باید تماشا کرد


ادینبورگ به عنوان یکی از گرمترین نقاط بریتانیا برای فرهنگ ، شهرت شایسته ای دارد و هنر ، تئاتر ، موسیقی و کمدی را به خوبی در تمام طول سال و همچنین در طول جشنواره ادینبورگ که شهر را از ماه اوت تصرف می کند ، انجام می دهد. متأسفانه این اتفاق نمی تواند در آگوست سال 2020 رخ دهد ، اما ممکن است برای آگوست 2021 دوباره آغاز شود.

رسیدن به آنجا:

فرودگاه بین المللی ادینبورگ از اکثر کشورها پروازهای مستقیم دارد. می توانید از لندن پرواز متصل داشته باشید. این هتل در حدود 10 مایلی غرب شهر واقع شده است و یک تراموا نیز وجود دارد که شما را به داخل شهر منتقل می کند. همچنین سرویس اتوبوس Airlink Express نیز وجود دارد .



 

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

 

بخش سفر هند به آهستگی خود را به  حالت عادی جدید می رساند . از  حباب های  مسافرتی گرفته تا سفرهای بدون تماس گرفته تا بسته های اقامتی با تاریخ باز ، صنعت جهانگردی هند در حال برداشتن مراحل کودکانه برای ورود به زندگی جدید است. مسافران همچنین شروع به بررسی تعطیلات بعدی خود کرده و از اخبار  و دستورالعمل های سفر آینده مطلع  هستند.

آیا قصد سفر به اوتاراخند را دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قوانین قرنطینه و دستورالعمل های آزمایش COVID-19 در اوتاراخند ، ادامه مطلب را بخوانید.

قوانین قرنطینه اوتاراخند

مسافران داخلی و همچنین مسافران بین المللی که به هر یک از فرودگاههای اوتاراخند می رسند ، از نظر حرارتی غربال می شوند. در صورت یافتن علامت ، آنها مجبور به آزمایش COVID-19 با هزینه شخصی خود هستند.

مسافران داخلی

هیچ محدودیتی در رفت و آمد بین ایالتی و بین افراد ، وسایل نقلیه شخصی و کالاها از جمله کالاهای عبور از مرزهای زمینی در اوتاراخند وجود ندارد. هر شخصی از یک کشور هند می تواند بدون نیاز به اجازه ، تأیید یا اجازه نامه الکترونیکی وارد اوتاراخند شود.

همه مسافران به اوتاراخند باید قبل از سفر خود را به طور اجباری در پورتال وب شهر هوشمند ایالات ثبت کنند و اسناد مربوطه را بارگذاری کنند

مسافران داخلی از سایر ایالت های هند هنگام سفر به اوتاراخند مجاز به قرنطینه نیستند.

مسافران بین المللی

طبق اداره مهاجرت ، کلیه مسافران بین المللی که به اوتاراخند سفر می کنند باید حداقل 72 ساعت قبل از عزیمت به هند ، فرم خوداظهاری آنلاین را به طور اجباری پر کرده و خود و اعضای خانواده خود را در پورتال وب شهر هوشمند اوتاراکند ثبت نام کنند . هنگام ورود ، کلیه مسافران برای مدت 14 روز باید قرنطینه شوند ، که این هفت روز هزینه قرنطینه پرداخت شده با هزینه شخصی و به دنبال آن هفت روز انزوا در خانه / محل اسکان مناسب است.

به دلایل قانع کننده یا موارد پریشانی انسان مانند بارداری ، مرگ در خانواده ، بیماری شدید و والدین (فرزندان) با کودکان 10 ساله یا کمتر ، قرنطینه در منزل برای 14 روز مجاز است.

همچنین مسافران ممکن است با ارسال گزارش منفی آزمون RT-PCR در بدو ورود ، به دنبال معافیت از قرنطینه سازمانی باشند. این آزمون باید در مدت 96 ساعت قبل از انجام سفر انجام می شد. گزارش آزمون باید برای بررسی در پورتال بارگذاری شود.

چند هتل در دهرادون ، اوتاراخند امکانات قرنطینه سازمانی پولی را برای مسافران بین المللی ارائه می دهند. به خوانندگان توصیه می شود در مورد وضعیت فعلی امکانات در مسافران قرنطینه با مقام هتل تماس بگیرند.

 

دستورالعمل ها و امکانات آزمایش COVID-19 در اوتاراخند

همانطور که توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) تحریم شده است ، آزمایشات ویروس کرونا در اوتاراخند از انواع زیر است: آزمایشات RT PCR در زمان واقعی ، آزمایشات آنتی ژن سریع ، آزمایش های CBNAAT و آزمایشات TrueNat.

همراه با مراکز پزشکی دولتی ، آزمایشگاههای خصوصی متعددی با توجه به رهنمودهای ICMR راه اندازی شده اند تا خواسته های آزمایش COVID-19 را در اوتاراخند برآورده کنند. می توانید لیستی از آزمایشگاه های دولتی و خصوصی را در اوتاراخند پیدا کنید ، از آنجا که می توانید گزارش آزمایش COVID را در اینجا دریافت کنید . حدود 42 بیمارستان دولتی / آزمایشگاه و 5 آزمایشگاه خصوصی در ایالت اوتاراخند وجود دارد که آزمایش COVID-19 را با استفاده از روشهای مختلف تشخیصی انجام می دهند.

چه کسی باید در اولویت آزمایش قرار گیرد؟

دولت اوتاراخند دستورالعمل های جدیدی را در مورد آزمایش COVID-19 صادر کرده و بیان می کند که برای این آزمایش باید از دسته های زیر افراد نمونه گرفته شود:

  • همه افراد بدون علامت (ILI - علائم بیماری شبیه آنفلوانزا) با سابقه سفر بین المللی در 14 روز گذشته
  • تمام تماس های بدون علامت (علائم ILI) مورد تایید شده آزمایشگاهی
  • همه کارگران مراقبت های بهداشتی بدون علامت (علائم ILI) / کارگران خط مقدم درگیر در مهار و کاهش COVID-19
  • همه بیماران مبتلا به عفونت تنفسی حاد شدید (SARI)
  • تماس های بدون علامت مستقیم و پرخطر از یک مورد تایید شده که باید یک بار بین روز 5 و 10 روز تماس برقرار شود
  • تمام ILI های علامت دار در مناطق گرم / نقاط مهار
  • همه بیماران بستری در بیمارستان که دارای علائم ILI هستند
  • کلیه ILI های علامت دار در میان بازگشت کنندگان و مهاجران طی 7 روز پس از بیماری
  • هیچ روش اضطراری (از جمله زایمان) به دلیل عدم آزمایش نباید به تأخیر بیفتد

قبل از آزمایش چه چیزهایی را باید بدانید و آماده کنید؟

جدا از لیست افراد اولویت دار در بالا ، اگر یک یا چند مورد از علائم بالینی زیر را برای مدت طولانی دارید ، باید آزمایش COVID-19 دهید: تب ، دشواری در تنفس ، سرفه ، گلو درد ، دویدن بینی ، از بین رفتن چشایی یا بو ، و بدن درد. رسیدن نتایج آزمایش بین 3 ساعت تا 2 روز طول می کشد. تا آن زمان ، باید خود را منزوی کنید تا از شیوع عفونت جلوگیری کنید.

برای آزمایش آنتی ژن Rapid احتمالاً 800 INR و برای آزمایش RT PCR 2400 هزینه دریافت خواهید کرد.

توصیه می شود قبل از انجام آزمایش ، با شماره تلفن رایگان 1075 یا شماره تلفن مرکزی + 91-11-23978046 + 91 تماس بگیرید. در اوتاراخند ، شما همچنین می توانید با شماره 104 ، شماره تلفن راهنمای ایالتی برای COVID-19 تماس بگیرید. شماره تماس های خط تلفن مربوط به منطقه را می توانید در اینجا پیدا کنید .

لطفاً هنگام اقدام به آزمایش در هر یک از آزمایشگاه ها / بیمارستان ها ، کارت شناسایی دولتی خود (کارت آدار / گذرنامه / شناسه رأی دهنده) و اثبات آدرس خود را به همراه داشته باشید.

 

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰
 
 

پل ارتباطی شرق و غرب - اروپا و آسیا - استانبول دارای میراثی کاملاً پیچیده است. تاریخ معتبر این شهر که زمانی پایتخت امپراتوری های عثمانی و بیزانس بود ، آثار بسیاری را برای ما گرامی داشته است. به علاوه ، گذشته و حال خود را تلفیق می کند تا ترکیبی منحصر به فرد از معماری ایجاد کند. یک آسمان خراش شیشه ای در کنار یک کلیسای بیزانس یا یک بازار رنگارنگ در سایه یک مرکز خرید. چشم انداز طبیعی نیز چشمگیر است. تنگه باریک بسفر ، شهر را به دو قسمت تقسیم کرده و دریای مرمره در جنوب را به دریای سیاه در شمال متصل می کند. از میان آبهای آبی ، بازدیدکنندگان آسمان گنبد ، برج های مدرن و برج های مدرن را مشاهده می کنند.

اگرچه استانبول از دور آرام به نظر می رسد ، اما فضای داخلی به طرز شگفت انگیزی آشفته است. خیابان های شلوغ و دکه های شلوغ بازار را که صدها سال شهر را مشخص می کنند ، کشف کنید. رانندگان برای موقعیت بازی می کنند. مغازه دارها در یک بهمن پچ پچ مبادله می کنند. و برای هضم همه مناظر ، صداها و بوها تلاش خواهید کرد. صحبت از بوها ... در حین اکتشاف ، غذاهای کاملاً مشخص ترکی در خیابان ها را بچشید ، از جمله دونر ، نسخه فست فود استانبول. و هنگامی که خورشید غروب می کند ، خواهید دید که استانبول مقداری از نمای محافظه کارانه خود را بیرون می کشد تا یک زندگی شبانه پر رونق را نشان دهد. قرن ها در تقاطع تمدن ها و قاره ها ، استانبول بازدید کنندگان را با سرعت سریع ، تاریخ باستان و فرهنگ فعلی خود غافلگیر می کند.

  • dofivac137 dofivac137