کافه محتوا

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این مسئله هم مربوط به اجرا و هم طراحی است. فواره ها از آب به روش های زیر استفاده می کنند:
آبنما و فواره ها بر اساس سطح و آب و هوایی که در آن نصب می شوند، نرخ تبخیر قابل مقایسه با هر آب دیگری مانند دریاچه یا برکه دارند، بنابراین بر اساس محیط خود از جمله باد، دما و رطوبت آب از دست می دهند.
اگر یک آبنما دارای آبشار، نازل یا سایر نمایشگرهای هوادهی باشد، سطح بیشتری را در معرض تبخیر قرار می دهد و می تواند مصرف آب را افزایش دهد. طراحی این عناصر در حوضچه آبنما باید به خوبی اجرا شود تا حاوی اسپری و پاشش بیش از حد بدون پاشش یا پاشیدن در خارج از حوضه و از دست دادن آب اضافی باشد.
هنگامی که فیلترهای فواره تمیز می شوند، آب موجود در مخزن فیلتر یا برای دسترسی به عناصر فیلتر تخلیه می شود (در مورد فیلترهای کارتریج و فیلترهای کیسه ای) یا در مورد فیلترهای شنی و DE، آب از طریق مخزن فیلتر تخلیه می شود. دبی بالا و ارسال به فاضلاب. در فواره های بزرگ با سیستم های فیلتر به همان اندازه بزرگ، این مقدار می تواند به مقدار قابل توجهی آب باشد.
توجه: در حالی که همیشه ضروری نیست، سیستم شستشوی معکوس اغلب مزایایی را برای عملکرد کلی فواره فراهم می کند. با تبخیر آب از استخرها، کل جامدات محلول (TDS) افزایش می یابد زیرا مواد معدنی در حین خروج آب باقی می مانند. شستشوی معکوس فیلتر، مقداری از آب را که توسط سیستم پر کننده دوباره پر می شود، حذف می کند و به رقیق شدن تجمع مواد معدنی در آب کمک می کند.

این که آیا فواره ها هدر دادن آب هستند یا خیر، موضوع ذهنی تری است زیرا سال ها از آبنماها به عنوان نقاط اجتماعی استفاده می شد.

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

برای این‌که یک سایت در موتورهای جستو‌جو از جمله گوگل رتبه خوب و بالایی به دست آورد و تعداد بازدیدکنندگان آن افزایش یابد، باید به سئو و بهینه‌سازی سایت توجه ویژه‌ای شود. با توجه به رقابتی بودن کسب‌وکارهای اینترنتی، کسب رتبه برتر گوگل با افزایش مشتری، سود‌آوری بیشتر و هویت‌بخشی و برندسازی کسب‌وکار مورد نظر رابطه مستقیمی دارد. برای موفقیت پروژه‌های سئو سایت باید یک هدف مشخص تعیین شود، در غیر این‌صورت این پروژه‌ها به دلایل مختلفی شکست خواهند خورد و به اهداف خود نمی‌رسند. در این مقاله قصد داریم درباره این‌ که سئو چیست؟ و همچنین دلایل شکست پروژه‌های SEO توضیح دهیم و در انتهای مقاله بهترین شرکت طراحی و بهینه‌سازی سایت‌های اختصاصی و فروشگاهی را معرفی کنیم.

 

 

دلایل شکست پروژه های سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو کلمه‌ای است که از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization برگرفته شده است و به معنی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و روش‌ها برای بهینه‌سازی سایت در موتورهای جست‌وجو و کسب رتبه‌های برتر می‌باشد.‌ با کسب رتبه‌های برتر گوگل تعداد کاربرانی که از سایت بازدید می‌کنند، به میزان زیادی افزایش می‌یابد و این امر سبب می‌شود که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان برای خرید محصولات و خدمات سایت اقدام کنند.

برای موفقیت فرآیند SEO باید دانش کافی در این زمینه داشته باشید و چند ماه صبوری کنید؛ زیرا این فرآیند برای کسب نتیجه لازم به گذر زمان نیازمند دارد. زمانی که بهینه‌سازی یک سایت از با استفاده استراتژی‌ها و تکنیک‌ها و رعایت قوانین موتورهای جست‌وجو انجام می‌شود و هیچ قصدی برای فریب دادن کاربران و موتورهای جست‌وجو مانند گوگل وجود ندارد، در اصطلاح به این روش‌ها SEO کلاه سفید گفته می‌شود. اگر بهینه‌سازی سایت با هدف فریب موتورهای جست‌وجو و دستکاری کردن الگوریتم‌های گوگل انجام شود، در اصطلاح سئو کلاه سیاه است و یک روش غیراخلاقی محسوب می‌شود. با استفاده از سئو کلاه سیاه شاید به یک‌باره ترافیک سایت زیاد شود؛ اما این رشد ناگهانی سایت با تشخیص گوگل با جریمه همراه خواهد شد.

معرفی رایج‌ترین اشتباهات موثر در شکست پروژه‌های سئو

· تعیین نکردن مخاطب هدف

اولین اقدامی که در موفقیت سئو و بهینه‌سازی یک سایت تاثیرگذار است، تعیین مخاطب هدف می‌باشد. پروژه‌هایی که به این موضوع توجه ندارند، اغلب به شکست محکوم خواهند شد. حتی با وجود کسب رتبه‌های برتر گوگل در صورت عدم انتخاب مخاطب هدف موفقیتی کسب نخواهد شد. برای این‌که متوجه شوید چه تعدادی از مخاطبان هدف را جذب کرده‌اید، به نرخ خروج توجه داشته باشید. افرادی که بی هدف وارد یک وبسایت می‌شوند و بلافاصله آن را ترک می‌کنند، جزء مخاطبان هدف نیستند‌‌. هرچه درصد نرخ خروج بیشتر باشد، در انتخاب مخاطب موفق نبوده‌اید و پروژه SEO محکوم به شکست است.

داشتن انتظارات غیر واقعی

برای این‌که مراحل SEO و بهینه‌سازی سایت به موفقیت برسد، باید دور انتظارات غیرواقعی خود را خط بکشید. با انتظارات غیرواقعی ضربه بسیار بزرگی به مراحل بهینه‌سازی یک سایت برای کسب رتبه در موتورهای جست‌وجو مانند کوگل وارد خواهد شد. برای پیش‌گیری از این اتفاق، همواره باید با کارشناسان و متخصصان این حوزه مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. باید بدانید که یک شبه نمی‌توان تعداد بازدیدها و ترافیک یک سایت را با بهینه‌سازی افزایش داد‌. قبلا هم اشاره کردیم که این پروسه زمان‌بر است و به صبوری نیاز دارد.

محدودیت بودجه و زمان

برای حل کردن برخی از مشکلات مربوط به SEO و بهینه‌سازی سایت به هزینه‌های زیادی نیاز دارید و باید یک بودجه اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود. علاوه بر هزینه، حل این مشکلات به زمان کافی نیز نیاز دارد؛ بنابراین در پروژه‌هایی که با مشکل محدودیت بودجه و زمان مواجه هستند، سئو معمولا با شکست روبه‌رو خواهد شد. به طورکلی برای SEO و استخدام یک سئوکار ماهر باید هزینه کرد. موارد دیگری مانند رپورتاژ آگهی، تولید محتوا برای سایت و خریدن CDN و غیره نیز به بودجه احتیاج دارد.

عدم دانش سئو

متخصص سئو باید همواره دانش خود را به‌روز نگه دارند و از روش‌های منسوخ شده استفاده نکند. عدم دانش سئو باعث می‌شود که نتوان اطلاعات را با موتورهای جست‌وجو مانند گوگل مطابقت داد. استفاده از روش‌های قدیمی و عدم دانش سئو منجر به شکست خواهد شد و به‌عنوان سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می‌شود.

استفاده نکردن از کلمات کلیدی مناسب

یکی‌دیگر از دلایل شکست پروژه‌های سئو، استفاده نکردن از کلمات کلیدی مناسب است. در حوزه‌های رقابتی انتخاب کلمات کلیدی کاری دشوار محسوب می‌شود. کلمات کلیدی کوتاه و تک کلمه‌ای، کلمات کلیدی خیلی خاص و کلمات کلیدی معروف برای بهینه‌سازی سایت گزینه‌های مناسبی نیستند و رتبه سایت را در گوگل ارتقاء نمی‌بخشند. پارامترهایی مانند تناسب کلمات کلیدی با مخاطبان هدف سایت، تعداد و قدرت سایت‌های رقیب، تعداد جست‌وجوهای کلمات کلیدی در گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی نقش دارند.

ایندکس نشدن سایت در گوگل

سایت‌هایی که طراحی آن‌ها مناسب نیست و صفحات آن‌ با هم ارتباط درستی ندارند، توسط گوگل ایندکس نخواهند شد. موتورهای جست‌وجو به اطلاعات این نوع سایت دسترسی نخواهند داشت و نمی‌توانند آن را شناسایی کنند. با عدم ایندکس سایت پروژه سئو نیز با شکست مواجه می‌شود.

گرفتن لینک از سایت‌های نامعتبر و بی ارزش

دلیل دیگری که پروژه SEO را با شکست روبه‌رو می‌کند و اجازه پیشرفت به آن نمی‌دهد، گرفتن لینک از سایت‌های نامعتبر و بی‌ارزش است. لینک‌های با کیفیت اعتبار دامنه سایت را افزایش می‌دهد. گوگل اهمیت بسیار بالایی به لینک‌های باکیفیت قائل است. همواره باید برای گرفتن لینک از سایت‌هایی کمک گرفته شود که حوزه کاری آن با سایت شما مشابه است؛ در این صورت اعتبار و بازدهی سایت نیز افزایش خواهاد یافت.

بهینه سازی سایت در وب وان

علاوه بر مواردی که توضیح دادیم دلایل دیگری مانند عدم بررسی لینک‌های مشکل‌دار و خراب، اسم رقبا، پنالتی سایت در گوگل، عدم وجود میل جاه‌طلبی، عدم استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای دست‌یابی به مخاطبان هدف، تلاش برای کسب نتایج فوری، عدم استفاده ار ابزارهای آنالیز آنالیز برای رسیدن به اهداف، قرار ندادن متن جایگزین برای عکس‌ها، استفاده از محتوای تکراری و کپی، کندی صفحات سایت،‌ و نبود گواهی SSL در شکست پروژه‌های SEO دخیل هستند.

پروژه‌های سئو سایت خود را می‌توانید به تیم ‌حرفه‌ای و باتجربه وب وان با آدرس اینترنتی https://webone.co بسپارید. برای کسب مشاوره SEO و ‌کسب اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید و صفرتاصد بهینه‌سازی سایت کسب‌وکار خود را به وب وان بسپارید تا با به دست آوردن رتبه‌های برتر گوگل سود خوبی به‌دست آورید.

 

  • dofivac137 dofivac137