کافه محتوا

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تونرها در اکثر رژیم های مراقبت از پوست تجاری وجود دارند و یا از طریق پیشخوان های آرایشی و یا از طریق متخصص پوست به فروش می رسند. اغلب از من می پرسند که آیا رنگ کردن برای سلامت پوست ضروری است؟ خیر، تونینگ برای سلامت پوست ضروری نیست.
تونرها در ابتدا برای از بین بردن کف صابون از صورت ساخته شدند، زمانی که صابون‌های مبتنی بر لیمو با آب سخت، پس از پاک‌سازی، بقایای چسبناکی باقی می‌گذارند. تونر مبتنی بر الکل، کف صابون را از بین می برد و تحریک را از بین می برد و به ملایمت پاک کننده کمک می کند.

 

ایا تونر ضروری است؟


امروزه، افراد کمی از صابون‌های مبتنی بر لیمو و آب چاه سخت استفاده می‌کنند، بنابراین استفاده اولیه از تونرها از بین رفته است، اما محصول همچنان ادامه دارد. تونرها که به عنوان قابض نیز شناخته می شوند، مواد آرایشی مایع با تنوع فرمولاسیون فوق العاده هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، یک قابض مبتنی بر الکل را می توان بعد از تمیز کردن برای از بین بردن باقی مانده آرایش ضد آب استفاده کرد.
برخی ممکن است از تونر به تنهایی به جای پاک کننده استفاده کنند. برخی دیگر ممکن است از یک تونر پوست چرب برای از بین بردن سبوم باقی مانده پس از پاکسازی استفاده کنند تا احساس تمیزی و سفت ایجاد کنند که بسیاری از بیماران آن را مطلوب می دانند.
قابض‌های دارویی بر پایه اسید سالیسیلیک در بین بیماران آکنه محبوب هستند و ممکن است حاوی حس‌هایی مانند منتول یا کافور باشند تا هنگام استفاده روی پوست احساس سوزن سوزن شدن ایجاد کنند.
فرمولاسیون پوست خشک تا حد زیادی حاوی پروپیلن گلیکول و آب است تا به عنوان یک مرطوب کننده مرطوب کننده عمل کند و آب را به پوست جذب کند، که می تواند توسط مرطوب کننده ای که بعداً استفاده می شود در جای خود محبوس شود.
تونرها را می توان برای مقاصد خاص طراحی کرد. به عنوان مثال، در یک روال ضد پیری، یک تونر ممکن است حاوی آلفا هیدروکسی اسید برای ایجاد لایه برداری باشد. اسید گلیکولیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می توان آن را با قیمت ارزان با ترکیب اسید کلرواستیک با هیدروکسید سدیم و سپس اسیدی شدن مجدد سنتز کرد.
یکی دیگر از انواع تونر آرایشی، تونر دو فازی است که از یک حلال و یک روغن غیر قابل اختلاط بدون امولسیفایر تشکیل شده است. برای اینکه فازهای محلول در آب و محلول در روغن مخلوط شوند، محصول بلافاصله قبل از استفاده تکان داده می شود. این یک امولسیون موقت قبل از استفاده از صورت ایجاد می کند.
حلال محلول در آب خاک های پوست را حل می کند در حالی که روغن یک لایه مرطوب کننده برای بهبود پوست خشک باقی می گذارد. زرق و برق را می توان به فازها اضافه کرد و در هنگام تکان دادن جلوه های نوری جالبی ایجاد کرد که به جذابیت بازار می افزاید.

بیشتر بخوانید: آیا شستن صورت زیر دوش برای پوست شما مضر است؟

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

شستن صورت زیر دوش خوب است یا بد؟
ساده ترین پاسخ این است: شستن صورت در حمام اشکالی ندارد.
شخصاً، آنقدر شبیه اشکال نظامی شکنجه است که نمی توانم از این عمل لذت ببرم. با این حال، هیچ دلیل عملی وجود ندارد که چرا شستن صورت در حمام بد است، با این فرض که از محصولات و تکنیک های مناسب استفاده می کنید. در واقع، بسیاری از افراد (بسیاری از مردم) به نکات بسیار معتبری در مورد شستن صورت در حمام اشاره کرده اند - این از آشفتگی مطلقی که همراه با شستن صورت در سینک است، جلوگیری می کند، و اجازه می دهد چندین زاویه صورت و گردن شما را به درستی آبکشی کند. ، و کارآمد است!
بنابراین، با فرض استفاده از محصولات مناسب، شستن صورت خود در حمام کاملاً خوب است. همچنین شستن صورت در سینک کاملاً خوب است. این یک انتخاب شخصی است، و شما مجاز به انجام کاری هستید که در هر روز احساس خوبی دارد.

 

شستن صورت زیر دوش

آیا آب دوش برای صورت شما خیلی داغ است؟

نباید باشد. اگرچه دوش آب گرم می تواند آزادسازی جسمی و روحی را به خصوص در فصل زمستان ایجاد کند، اما به پوست آسیب می رساند. آب داغ رطوبت پوست را از بین می‌برد که می‌تواند منجر به خشکی پوست و آسیب‌دیدگی سد پوستی شود. این بدان معنی است که اگر آب دوش برای صورت شما خیلی داغ است، احتمالاً به طور کلی خیلی گرم است. آب حمام روزانه شما باید ولرم باشد که برای صورت شما کاملاً مناسب است. اگر برای رفع خستگی نیاز به دوش بخار دارید، قبل از شستن صورت خود دما را کم کنید یا آن روز خارج از حمام صورت خود را بشویید.
آیا استفاده از صابون نواری روی صورت در حمام مضر است؟
باز هم، نباید باشد. صابون های تند نیز یکی از علل شایع خشکی پوست و موانع پوستی آسیب دیده هستند. این یک فلسفه مراقبت از پوست خوب برای درمان پوست بدن و همچنین پوست صورت شما است. این به معنای استفاده از پاک کننده های ملایم است که به طور موثر عرق و کثیفی را بدون از بین بردن روغن های طبیعی بدن برای صورت و بدن پاک می کند. صابون نوار زیبایی دوو یک پاک کننده عالی بدن و صورت است.
البته، ممکن است صورت شما نگرانی های زیبایی متفاوتی داشته باشد و بودجه پاک کننده متفاوتی نسبت به بقیه بدن شما داشته باشد. اگر اینطور است، یک پاک کننده مخصوص صورت را زیر دوش نگه دارید.


تکنیک مناسب برای شستن صورت چیست؟

اگرچه مکان مناسبی برای شستن صورت وجود ندارد، اما راه درستی برای شستن صورت وجود دارد. بیاید مرور کنیم.
ابتدا صورت خود را خیس کنید. مقداری از پاک کننده را به اندازه یک چهارم روی نوک انگشتان خود بمالید و به آرامی روی صورت ماساژ دهید (تاکید بر روی ملایم). دستان شما باید روی پوستتان سر بخورند. از فشار دادن به پوست یا ایجاد هرگونه فشار فیزیکی خودداری کنید. اجازه دهید صورت به مدت 20 ثانیه روی پوست بماند و سپس کاملاً آبکشی کنید. همیشه سرم ها و/یا مرطوب کننده ها را در عرض یک دقیقه دنبال کنید تا رطوبت را حفظ کنید. اگر از صابون و دستمال شستشو استفاده می‌کنید، تکنیک مشابه است، اما سعی کنید از یک پارچه پاک‌کننده ملایم استفاده کنید که روی پوست ساینده نباشد و از فشار دادن پارچه به داخل پوست خودداری کنید.

برای خرید شوینده صورت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://eitoo.ir/product-category/مراقبت-پوست/پاک-کننده/

باید سر بخورد
نکته حرفه‌ای: اگر از پاک‌کننده‌های حاوی مواد فعال استفاده می‌کنید، می‌توانید اثربخشی آن‌ها را با اجازه دادن به آن‌ها برای مدتی طولانی‌تر روی پوست افزایش دهید. اگر صورت خود را زیر دوش می شویید، می توانید پاک کننده خود را بپوشانید، بدن خود را بشویید و سپس صورت خود را بشویید. اگر صورت خود را در سینک می شویید، می توانید پاک کننده خود را قرار دهید، دندان های خود را مسواک بزنید و سپس پاک کننده خود را بشویید. و بله، من این شایعه را شنیده ام که مردم زیر دوش مسواک می زنند. من هنوز آماده اعتراف به آن نیستم. به من وقت بده
غذای آماده
به طور خلاصه، این که صورت خود را زیر دوش بشویید یا در سینک یک اولویت شخصی است. شستن صورت در حمام اشکالی ندارد. شستن صورت در سینک اشکالی ندارد. آنچه که بیش از همه اهمیت دارد این است که روی استفاده از پاک کننده های ملایم، آب گرم و فشار ملایم تمرکز کنید.

  • dofivac137 dofivac137
  • ۰
  • ۰

Google Sandbox چیست؟ این در واقع یک پدیده کمتر شناخته شده اما مهم با وب سایت های تازه راه اندازی شده است. Google Sandbox به عنوان یک فیلتر موقت برای وب‌سایت‌های جدید قبل از اینکه بتوانند در صفحه نتایج جستجوی Google فعال شوند، عمل می‌کند.

از سال 2004، دست اندرکاران هنرهای تاریک SEO نمی توانستند تصمیم بگیرند که Google Sandbox اسطوره ای است یا معامله واقعی.

به نظر چشمگیر به نظر می رسد، اما عدم دریافت ترافیک جستجو به یک وب سایت کاملاً جدید نیز همینطور است.

در پایان، sandbox یک فیلتر موقت برای وب سایت های جدید است.

و دلیل وجود آن احتمالاً نتیجه مستقیم این است که SEO ها در کشف الگوریتم های گوگل بسیار خوب عمل می کنند. اگر می‌دانید که چگونه بلافاصله یک وب‌سایت را رتبه‌بندی کنید و ترافیک دریافت کنید، تمایل طبیعی به انجام مکرر این کار با سایت‌های اسپم است. این قدرت ریاضیات است.

مطمئناً برای صندوق پیتزا برای ارسال‌کنندگان هرزنامه عالی است، اما برای همه افرادی که انتظار نتایج جستجو با کیفیت بالا و دقیق را دارند بسیار بد است.

بنابراین، اگر گوگل شما را وارد سندباکس کند، واقعاً دو نتیجه اصلی وجود دارد.

نتیجه شماره 1 - آنها دوباره ارزیابی می کنند و متوجه می شوند که شما واقعاً با مشخصات یک هرزنامه یا دستکاری کننده نتایج SEO مطابقت دارید.

نتیجه شماره 2 - یا در نهایت اسناد آزادی خود را دریافت می کنید، از جعبه پنالتی خارج می شوید و در رتبه بندی کامل جستجوی گوگل رقابت می کنید.

اگر معلوم شد که گزینه یک است، پس زیاده‌روی کرده‌اید و احتمالاً به گونه‌ای جریمه می‌شوید که زمان شما را در sandbox بی‌ربط می‌کند.

انجام سئو خطرناک است و اگر قصد دارید سئو کلاه سیاه یا کلاه خاکستری عمیقاً انجام دهید، بهتر است بدانید چه کاری انجام می دهید.

اگر آن را دریافت نکردید، آن را نگیرید. به همین سادگی. به کلاه سفید بروید و روی ایجاد محتوای عالی و بازاریابی عالی تمرکز کنید.

Google Sandbox

آیا Google Sandbox واقعاً وجود دارد؟

به احتمال زیاد این کار را می کند. ما تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل در مورد آن بنویسیم پس بهتر است :)

اگر قانع نیستید، باید قانع شوید. در اینجا دلیل آن است:

گوگل مطمئناً از تاکتیک های SEO که توسط متخصصان مختلف استفاده می شود آگاه است. کشف اولیه و رتبه بندی وب سایت های جدید باید به عنوان یک مورد خاص در الگوریتم های رتبه بندی آنها بررسی شود.

بیایید با یک قیاس لذت ببریم:

آیا با افرادی که برای اولین بار ملاقات می کنید کمی متفاوت رفتار می کنید؟ آن را با افرادی مقایسه کنید که همیشه با آنها سر و کار دارید. آشنایی از طریق تعامل مستمر شما را در مسیر اعتماد قرار می دهد. قبل از آن، نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا شخصی یک پدربزرگ پیر مهربان است یا در بدن هانیبال لکتر.

همین اصل برای الگوریتم های رتبه بندی جستجوی گوگل نیز صادق است. آنها غیر دوستانه نیستند فقط به طور قابل درک نسبت به افراد جدید مشکوک هستند. فقط آن را روابط جدید با محتوا به جای افراد در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که sandbox نباید ثابت در نظر گرفته شود. الگوریتم های Google Sandbox به مرور زمان تنظیم و اصلاح می شوند، درست مانند بقیه عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو. در غیر این صورت، گوگل باید 10000 ریاضیدان دکترا را اخراج کند. و ما نمی توانیم آن را داشته باشیم. این که بسیاری از متخصصان علم بیکار شوند، بار بسیار سنگینی را بر زیرساخت های Xbox در همه جا وارد می کند. بازگشت به Google Sandbox. اگر قبلاً به اندازه کافی واضح نیست، ما فکر می کنیم که اصطلاحات به خوبی تثبیت شده برای توصیف عوامل رتبه بندی برای سایت های جدید است. هم بهینه‌سازی سایت و هم اجتناب از تحت فشار قرار گرفتن به sandbox برای انجام این کار یک چالش است. هنگامی که وارد آنجا شدید، ممکن است چند ماه طول بکشد تا فرار کنید و برای برخی از کلمات کلیدی جستجوی صفحات شما ترافیک دریافت کنید. آیا مقداری ترافیک دریافت می کنید اما برای برخی از محبوب ترین اصطلاحات خود جایی پیدا نمی کنید؟ این نشانه خوبی است که شما در جعبه شنی نشسته اید.

چرا الگوریتم Sandbox به شما ضربه می زند؟ لینک های بی کیفیت پر کردن کلمات کلیدی محتوای تکراری محتوای خودکار متن یا لینک های مخفی تغییر مسیرهای یواشکی پنهان کاری هرزنامه غنی هر چیز دیگری که توسط Google هرزنامه تلقی می شود آنها به طور خاص شما را انتخاب نمی کنند. شما فقط همان بچه مرموز جدیدی هستید که آنها به او توجه می کنند. الگوریتم‌های جعبه شنی برای همه سایت‌های جدید قابل اجرا هستند. در واقع، ممکن است تا حدودی به عنوان تأییدی بر اینکه شما در مسیر درست حرکت می کنید، تلقی می شود. بنابراین در واقع، شما باید احساس چاپلوسی کنید :).

شاید گوگل فکر می‌کند لینک‌هایی که تولید می‌کنید کمی بیش از حد خوب هستند که درست باشند؟ اگر دیدید که یک کودک 6 ساله به یک سوال ریاضی در سطح دانشگاه پاسخ می دهد، ممکن است به همان اندازه تمایل داشته باشیم که باور کنیم او یک نابغه، بیگانه فضایی یا قربانی تسخیر شیطان است. برگه تقلب: آنها یا تقریباً در سطح نابغه هستند یا والدینی دارند که مطالب بسیار خسته کننده قبل از خواب را برای بچه هایی می خوانند که به اجبار طعم اسموتی های علف گندم را دارند. شما نمی خواهید آنها را خیلی سریع برای یک خواب با بچه های خود دعوت کنید.

این ماسه‌بازی خواب برای بچه‌های باهوش غیرعادی است. ممکن است این الگوریتم الهام بخش سندباکس بوده باشد... زیرا گوگل تقریباً به طور کامل از افرادی تشکیل شده است که انتقادات خود را از پادکست نیل تایسون دگراس به صورت زنده در وبلاگ قرار می دهند - در حالی که یک پایان نامه صرفاً سرگرم کننده در مورد اینکه چرا بتمن در مقابل سوپرمن توهین به کمیک های اصلی است می نویسند. . نکته جانبی: سوپرمن به طور مطلق بتمن را در حدود 1/10 سوپر میلی‌ثانیه له می‌کند. حتی نزدیک هم نیست در مورد هرزنامه‌هایی که لینک‌ها را به روش‌های مختلف می‌خرند و تولید می‌کنند، گوگل به درستی محتاط خواهد بود که ابتدا آن‌ها را در قسمت Sandbox قرار دهد. در مورد محتوای عالی، کمپین رسانه های اجتماعی قوی، و افراد باهوش بازاریابی در سایت شما - گوگل اشتباه می کند. یا شاید "بیش از حد محتاط".

به طور متوسط، آنها تمایل به درستی دارند. مطمئناً تعداد سایت هایی که ترافیک می خواهند بیشتر از سایت هایی هستند که ترافیک کسب کرده اند. در حالی که وقتی ما در تلاش برای جذب ترافیک جدید هستیم، جعبه شنی ناخوشایند است، اما به عنوان کاربران Google، از نتایج جستجوی بسیار بهتری سود می‌بریم. آیا در جعبه شنی هستید؟ Google Sandbox و ابزار بررسی جریمه برای خارج شدن از Google Sandbox چه کاری می توانید انجام دهید؟ وب سایت خود را از هر چیزی که هرزنامه محسوب می شود پاک کنید (به بالا مراجعه کنید) سئو کلاه سفید و بازاریابی انجام دهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی با یک فایل sitemap.xml و فایل robots.txt قابل اسکن و فهرست بندی است و آنها را از طریق کنسول جستجوی گوگل به گوگل ارسال کنید.

هر یک از صفحات وب شما باید دارای یک برچسب باشد 1. از شر تاکتیک های اسپم خلاص شوید اولین چیز این است که تشخیص دهید که سندباکس Google مدت زمان خاصی را در بر می گیرد. به شرطی که هیچ جریمه‌ای برای رتبه‌بندی جستجو متحمل نشده باشید، در نهایت فقط با منتظر ماندن از جعبه شنی خارج خواهید شد. اگر، البته، هیچ کاری اسپم انجام نمی دهید یا به نظر می رسد هرزنامه باشد./بنابراین تصور نکنید که برای همیشه در آنجا گیر کرده اید. بهترین اقدام در واقع ادامه ایجاد محتوای قوی و کسب لینک های با کیفیت به سایت شما است. جمع آوری لینک های خوب در طول زمان باعث افزایش ارزش جستجوی شما در رتبه بندی می شود. از طرف دیگر، اگر لینک های با کیفیت پایین دریافت می کنید یا از پر کردن کلمات کلیدی و سایر روش های ذکر شده در بالا استفاده می کنید، واقعاً بسیار ساده است. متوقف کردن. سپس به عقب برگردید و همه آن را بردارید. ما می دانیم که لینک ها مهم هستند و به سختی به دست می آیند، اما سعی کنید بهترین لینک های ممکن را دریافت کنید.

هر چه سایتی که به شما لینک می دهد کیفیت بالاتری داشته باشد، شانس بهتری برای فرار از سندباکس خواهید داشت. اعتبار سایت پیوند دهنده مدت هاست که به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجوی قوی شناخته شده است. بنابراین این بیشتر یک بهترین عمل است تا یک افشای واقعاً روشنگر. 2. سئو کلاه سفید را انجام دهید دومین پیشنهادی که داریم نیز در مجموع بهترین روش است. سعی کنید بازاریابی خوبی انجام دهید. موتورهای جستجو لینک‌هایی را دنبال می‌کنند و همچنین بدون دنبال کردن لینک‌ها. درست است که Nofollows به رتبه‌بندی جستجوی شما اضافه نمی‌کند، اما تنوعی در ساختار پیوند شما ایجاد می‌کند که باعث می‌شود بیشتر شبیه لینک‌های طبیعی به نظر برسد. برای مثال، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی، مطمئناً مشابه تأییدهای «شفاهی» هستند. در مورد آن فکر کنید. تصور کنید شنیده اید که یک سایت از بسیاری از سایت های بسیار معتبر لینک دریافت می کند. و همین سایت در رسانه های اجتماعی بسیار مورد اشاره قرار گرفت.

نظر شما در مورد آن سایت چیست؟ به احتمال زیاد این نشانه نسبتا خوبی خواهد بود که فقط یک سایت خوب با محتوای خوب است. و گوگل دوست دارد به سایت های خوب با محتوای خوب ترافیک بدهد ... که اسپم نمی شوند. 3. وب سایت خود را به راحتی قابل اسکن کنید هنگامی که تمام محتوای واضح و مطالب مربوط به لینک سازی را از مسیر خود خارج کردید، باید به خاطر داشته باشید که گوگل بر پایه ربات ها است و ربات های بدون راهنمایی مناسب مانند Alicia Silverstone: Clueless هستند. کنسول جستجوی گوگل یا پلتفرمی که قبلاً به عنوان ابزار وب مستر گوگل شناخته می شد، یک نقطه شروع عالی برای هر وب سایتی بدون در نظر گرفتن جعبه های ماسه ای یا مجازات ها است.

در اینجا می توانید یک نسخه XML از نقشه سایت خود را آپلود کنید که به ربات های گوگل امکان می دهد ساختار و سلسله مراتب وب سایت شما را بهتر درک کنند. درست است که گوگل در درک ساختار وب سایت شما بهتر می شود، اما در بدترین حالت ضرری ندارد و در بهترین حالت می تواند گام مهمی برای خارج کردن شما از لیست شیطان های گوگل باشد. اگر نسخه XML نقشه سایت خود را ندارید، می توانید با A1 Sitemap Generator یک نسخه XML ایجاد کنید. یا اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، اکثر افزونه های سئو، که ما از Yoast استفاده می کنیم، یکی را برای شما ایجاد می کنند پس از انجام این کار، پیوند فایل robots.txt خود را به گوگل ارائه دهید.

در این فایل، به خزنده‌های گوگل می‌گویید که دقیقاً کدام صفحات را می‌خواهید خزیده شوند و کدام را نه. بنابراین اگر گوگل به اشتباه برخی از صفحات را خزید و باعث شد فکر کند محتوای تکراری یا لینک های بدی دارید، آن صفحات را از چشمان کنجکاو خزنده های خود حذف کنید. البته آن صفحات توسط گوگل ایندکس نمی شوند و در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند. 4. از تگ استفاده کنید تگ برچسبی است که می خواهید به فایل نقشه سایت XML خود اضافه کنید. شما باید با هر تغییر جدیدی که در وب سایت خود ایجاد می کنید، این برچسب را تغییر دهید. این به Google کمک می کند تا ردیابی کند، که اگر اقداماتی را برای خارج شدن از جعبه شنی انجام می دهید بسیار مهم است. اکنون این کار را انجام دهید و حداقل 7 روز صبر کنید، یعنی حداقل برای به دست آوردن اثر سندباکس گوگل. بنابراین اکنون شما نقشه حمله خود را دارید.

ابتدا از شر تاکتیک های اسپم خود خلاص شوید. Google به شما کمک می کند، بنابراین هیچ فایده ای برای ادامه دادن آن وجود ندارد. هیچ محیط کاری وجود ندارد. عبور نکن برو. 200 دلار خود را جمع نکنید. زمان آن فرا رسیده است که به سمت نور و سئو کلاه سفید بپیوندید. می‌توانید به ایجاد پیوند ادامه دهید، اما باید این کار را به روش کلاه سفید انجام دهید: پست‌های مهمان، کمپین‌های تبلیغاتی، و محتوای باکیفیتی که مردم می‌خواهند به آن پیوند داده و به اشتراک بگذارند. سپس، بازاریابی بیشتری انجام دهید: محتوای خود را به اطلاعات جمعیتی هدف خود ارتقا دهید و کلمه را به گوش دیگران برسانید. م

  • dofivac137 dofivac137