کافه محتوا

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما به تازگی یک وب سایت جدید راه اندازی کرده اید،شاید اولین وب سایت شما.

برای کسب اولین بک لینک های خود کجا می روید؟

مطمئناً، ایجاد محتوای با کیفیت و UX درخشان یک امر ضروری است، اما اگر می‌خواهید وب‌سایت جدیدتان رتبه‌بندی شود، باید پیوند ایجاد کنید.

خبر خوب این است که چند استراتژی آسان و قدرتمند لینک سازی وجود دارد که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید، بدون اینکه ابتدا منتظر بمانید تا سایت و شهرت شما افزایش یابد.

من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه با شش تا از این روش های ساخت بک لینک، برای یک وب سایت جدید بک لینک بسازید.

به خواندن ادامه دهید تا پروفایل بک لینک خود را با صدای بلند شروع کنید!

نحوه ایجاد بک لینک برای یک وب سایت جدید: 6 استراتژی آسان برای شروع

 

1. استراتژی های رقبای خود را کپی کنید

باور کنید یا نه، بهترین راه برای شروع ساخت لینک برای وب سایت خود این است که به رقبای خود نگاه کنید. هدف این است که سعی کنید و درک کنید که از چه استراتژی هایی استفاده می کنند و سپس بهترین ها را برای سایت خود تکرار کنید.

برای این کار، مانیتور بک لینک ها با قابلیت ردیابی بک لینک رقیب مفید خود به کمک شما می آید.

1. چگونه رقیب شما لینک شده است
برای هر صفحه پیوند، به Trust Flow و Citation Flow مربوطه (معیارهای کیفیت از Majestic) نگاه کنید تا معتبرترین وب سایت ها را در لیست شناسایی کنید.
این سایت ها را در یک برگه مرورگر جدید باز کنید و ببینید رقیب شما چگونه لینک خود را از سایت دریافت کرده است. شاید این یک پست مهمان، یک صفحه منبع، یک مصاحبه یا یک جمع بندی بود.
این باید ایده های زیادی برای تاکتیک هایی به شما بدهد که برای رقابت شما با موفقیت کار کرد!
2. چه نوع محتوایی لینک شده است
همچنین باید به انواع محتوایی که رقیب شما برای کسب بک لینک ایجاد کرده است توجه کنید.
برای مثال، ممکن است ببینید که بیشتر پیوندها به صفحاتی می‌روند که میزبان آمار یا مطالعات موردی هستند. یا، شاید جمع بندی ها و پست های متخصص در مورد موضوعات صنعت پرطرفدار واقعاً حیاتی باشد.
روی ایجاد انواع محتوایی تمرکز کنید که برای رقبای شما خوب باشد، زیرا احتمال اینکه آنها برای شما خوب باشند، بیشتر است. فقط مطمئن شوید که تمام محتوایی که به وب اضافه می کنید منحصر به فرد، اصلی و چیزی است که فقط شما می توانید آن را روی میز بیاورید.

2. از یوتیوب و مخاطبان گسترده آن استفاده کنید

امروزه ویدیوها چیز بزرگی هستند، نه؟
طبق گزارش هاب اسپات 78 درصد از مردم هر هفته ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا می کنند و 55 درصد خوب هر روز این کار را انجام می دهند.
و از آنجایی که یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است - پس از گوگل، و به هر حال متعلق به گوگل است - با 1 میلیارد ساعت بازدید ویدیو در روز، خود گوگل به یوتیوب اقتدار بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها خواهد داد. بنابراین، داشتن بک لینک از یوتیوب کارساز است.
جیمز رابینسون، مشاور بازاریابی در Iconic Genius، موافق است. اینها نکات او هستند:
کلید موفقیت استفاده از کلمات کلیدی در ویدیو، برچسب، توضیحات و تصویر کوچک است. در واقع، شما همچنین می خواهید به سایر ویدیوهای مرتبط YouTube مرتبط با کلمات کلیدی شما پیوند دهید.
اما این تازه شروع است. رتبه بندی یک ویدیو در صفحه اول گوگل باعث می شود که محتوای شما به راحتی برای کاربر قابل هضم باشد.
بنابراین ایده خوبی خواهد بود که یک ویدیوی YouTube برای تمام محتوای مهم خود ایجاد کنید و این دو کانال را با هم تبلیغ کنید.
با این حال، جیمز همچنین هشدار می‌دهد که از دنبال کردن کلمات کلیدی که برندهای بزرگ برای آن رقابت می‌کنند اجتناب کنید، اما در عوض روی کلمات کلیدی محلی تمرکز کنید.
برای راهنمایی بیشتر در مورد این استراتژی می توانید راهنمای ما در مورد سئوی یوتیوب را بخوانید.
3. یک پادکست ایجاد کنید و پیوستن به آن را آسان کنید
آیا تا به حال به ایجاد یک پادکست برای وب سایت خود فکر کرده اید؟ این یک راه عالی برای درگیر شدن با جامعه در صنعت شما و دریافت بک لینک است.
به عنوان مثال، پادکست #SEOisAEO از جیسون بارنارد را بررسی کنید.
نحوه ساخت بک لینک برای وب سایت جدید
بسیار مهم است که پیوستن به پادکست خود را آسان کنید، بنابراین دستورالعمل هایی را برای مهمانان احتمالی در نظر بگیرید و روشن کنید که رونوشت پادکست خود را منتشر می کنید و به عکس، بیوگرافی کوتاه و URL وب سایت (در صورت وجود) از مهمان نیاز دارید.
ایجاد پادکست ها خیلی سخت نیست و می توانید آنها را در چندین پلتفرم توزیع کنید که در آنجا می توانید بک لینک های اضافی برای ایجاد یک نمایه دریافت کنید.

  • SoundCloud
  • Podbean
  • Stitcher

پس این یک برد مضاعف است! شما از پلتفرم‌های توزیع بک‌لینک دریافت می‌کنید (حتی زمانی که فالو نمی‌شوند باز هم اهمیت دارند)، و سپس از هر کسی که قدردانی می‌کند و پادکست را از آنجا به اشتراک می‌گذارد.

4. از HARO و SourceBottle استفاده کنید

حتی من - یک نویسنده کند با اشتیاق به SEO و مشکلات مزمن سلامت - توانستم تعداد انگشت شماری بک لینک عالی را از طریق HARO به دست بیاورم!
پس چرا شما نمی توانید همین کار را انجام دهید؟
دریافت بک لینک از پلتفرم های روزنامه نگاری مانند HARO و SourceBottle بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای ایمیل‌های رایگانی که هر روز یا هر هفته برای شما ارسال می‌کنند ثبت‌نام کنید و به پرسش‌های مربوط به رسانه‌ها برای نقل قول‌هایی که در وب‌سایت‌های مختلف منتشر می‌شود پاسخ دهید.
بسیاری از اوقات نویسنده یا روزنامه نگار به شما می گویند که شما در وب سایت معرفی خواهید شد و از شما یک هد شات و یک URL (سلام، بک لینک!) می خواهند.
مواقع دیگر باید کمی تحقیق کنید: شاید تنها چیزی که به شما داده اند نام انتشاراتشان باشد و شما باید آن را در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا آنها حتی بک لینک می دهند یا خیر.
توصیه من در اینجا این است که هر هفته زمانی را برای پاسخگویی به سوالات مرتبط برنامه ریزی کنید، زیرا انجام آن با کیفیت بالا و گنجاندن تمام اطلاعاتی که روزنامه نگار از شما می خواهد، کاری بسیار زمان بر است. به عنوان مثال، آنها ممکن است اسکرین شات یا داستان بخواهند، و ممکن است مجبور شوید داده ها را جمع آوری کنید.
بنابراین منطقی است که پاسخ های پرس و جو را به تقویم هفتگی خود اضافه کنید.

5. ساختمان لینک محلی

شروع نزدیکتر به جایی که در آن قرار دارید، همیشه ایده خوبی در هر نوع کسب و کاری است.
حتی اگر صحبت از ساخت لینک به میان می آید، و اگر صاحب کسب و کار یا شرکتی با موقعیت فیزیکی هستید.
این تاکتیکی است که سرکیس هاکوپجانیان، مدیر استراتژی و مدیر کلینیک تجاری، در آژانس خود زمانی که وب‌سایت جدیدی را برای مشتری راه‌اندازی می‌کنند و شروع به ایجاد لینک می‌کنند، استفاده می‌کند.
او با مهربانی روند دو مرحله ای آنها را در زیر بیان کرده است:
آ. نقل قول برای سئوی محلی
هنگامی که به دنبال یک ارائه دهنده خدمات محلی هستید، 90٪ از مردم از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل استفاده می کنند. این جستجوها معمولاً «نیت محلی» دارند، بنابراین بیشتر اوقات از طریق Google Maps جستجو می‌کنند.
بالاترین فاکتور رتبه‌بندی Google Maps داشتن یک استناد کامل و دقیق در Google My Business است. این یک سرویس رایگان است که هر صاحب کسب و کاری می تواند در آن ثبت نام کند و می تواند نمایه کسب و کار خود را در Google Maps مدیریت کند.
علاوه بر استناد به Google My Business، الگوریتم‌های گوگل نیز کیفیت و کمیت بک لینک‌ها را از منابع استنادی تحلیل می‌کنند.
سرکیس هشت منبع استنادی برتر خود را به من داد که بر اساس تجربه او، گوگل به ویژه از آنها استقبال می کند و به افزایش رتبه مشتریانش در Google Maps کمک می کند:

  1. Google My Business
  2. Bing Places for Business
  3. Apple Maps
  4. Yellow Pages
  5. Infobel
  6. Factual
  7. Facebook
  8. Yelp

استراتژی اصلی در اینجا ایجاد یک نمایه (با ذکر منبع) در این پلتفرم ها برای به دست آوردن مجموعه ای عالی از بک لینک های SEO محلی است.
ب ساخت لینک برای سئوی محلی
پس از ایجاد نقل قول، گام بعدی سرکیس ایجاد یک منبع ارزشمند و ارزشمند و شروع به ایجاد پیوند به آن است. به عنوان مثال، آن منبع ممکن است یک مقاله جامع، یک کتاب الکترونیکی یا یافته های تحقیق باشد.
آوردن محتوای اصلی و مبتنی بر داده به صنعت چیزی است که تفاوت را در اینجا ایجاد می کند.
سرکیس برای توضیح این موضوع داستانی اضافه کرد:
"یکی از مشتریان ما صاحب یک مطب دندانپزشکی است و ما بازاریابی محتوایی و نوشتن وبلاگ آنها را مدیریت می کنیم. ما اخیراً مقاله ای در وبلاگ درباره سفید کردن دندان ها نوشتیم که بسیار محبوب بوده است.
ما با وبلاگ نویسان محلی که وبلاگ های مربوط به سلامت، تندرستی و سبک زندگی را مدیریت می کنند تماس گرفتیم و از آنها دعوت کردیم که پیوندی را به مقاله وبلاگ ما برای علاقه خوانندگان خود نشان دهند.
بسیاری از آنها شروع به نشان دادن پیوندهایی به مقاله ما کرده اند، صرفاً به این دلیل که احساس می کنند مخاطبان آنها مقاله را ارزشمند و مفید می دانند.

6. بورسیه تحصیلی بدهید

اگر شرکت بزرگ‌تری هستید یا می‌توانید به بودجه زیادی متکی باشید، مطمئناً می‌توانید (و باید!) هدف بالاتری برای اولین بک لینک‌های وب‌سایت جدید خود داشته باشید.
این استراتژی لینک‌سازی می‌تواند بسیار موفق باشد حتی زمانی که هنوز کسی از برند شما اطلاعی نداشته باشد، که معمولاً به این معنی است که افراد کمتری می‌خواهند به محتوای شما لینک دهند (عمدتاً به دلیل عدم اعتماد).
میزبانی یک بورس تحصیلی محلی به تقویت قدرت و شهرت دامنه شما و همچنین جذب بک لینک از منابع معتبر از جمله سایت های EDU کمک می کند.
برای انجام این کار، بودجه ای را برای بورسیه خود تعیین کنید (500 دلار یا 1000 دلار) و صفحه ای در وب سایت خود برای بورسیه ایجاد کنید که همه اطلاعاتی را که افراد برای درخواست آن نیاز دارند ایجاد کنید.
با دبیرستان ها یا دانشگاه های محلی تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که بورسیه ای را ارائه می دهید که ممکن است دانش آموزان آنها به آن علاقه مند باشند، و به آنها پیوندی به صفحه خود بدهید.
نیاز به الهام دارید؟ صفحات بورسیه GEICO و McDonald's را بررسی کنید. همچنین می توانید ایده های بیشتری را از Scholarships.com دریافت کنید.

ساخت بک لینک برای وب سایت های جدید جمع بندی

ساختن بک لینک برای یک وب سایت جدید چندان دشوار نیست اگر زمان منظمی را برای آن برنامه ریزی کنید.
لینک بیلدینگ باید بخشی از وظایف بازاریابی شما باشد، بنابراین اگر بتوانید هر هفته یا هر ماه زمانی را برای آن اختصاص دهید، نیازی به وسواس در مورد آن نخواهید داشت.
اکنون شروع کنید و از دیدن رشد وب سایت خود در رتبه بندی، ترافیک و تبدیل لذت ببرید!

  • dofivac137 dofivac137