کافه محتوا

  • ۰
  • ۰

دیدن یک زمان دیدن دو قاره ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما این یک واقعیت است که می توانید استانبول ، شهر استانبول ترکیه را با چشم خود ببینید. البته این تنها مورد نیست! وقتی به استانبول می روید ، در تاریخ غرق می شوید. تاریخی که نشان دهنده عظمت امپراتوری عثمانی و امپراتوری روم در این شهر است. البته چشم این شهر به اینجا ختم نمی شود و جدا از تاریخ و تمدن ، می توانید یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را نیز ببینید. بعد از تمام تور در بهترین هتل استانبول اقامت کنید. جالب خواهد بود بدانید که بسیاری از افراد در سفر به استانبول از این که نمی توانند همه مکان های این شهر را به خوبی طی کنند ، پشیمان می شوند و اکنون شما از تهران و شهرهای دیگر شما عاشق این شهر به استانبول سفر می کنید شما یک پیشنهاد جذاب از طرف افراد دارید. به شهر این شهر نگاه کنید.

بیایید کمی بیشتر با استانبول آشنا شویم و سپس بدانیم که چرا استانبول محبوب ترین مقصد گردشگری است.

اگر می خواهید سفر به استانبول را برای پاییز خریداری یا بفروشید با ما همراه باشید. تور ترکیه شامل استانبول ، آنتالیا ، بدروم ، کاساداسی و شهرهای دیگر است. در این میان تورهای استانبول از نظر تعداد گردشگر همیشه در لیست محبوب ترین تورهای جهان بوده اند ، بنابراین تور  برای ایجاد خاطرات به یاد ماندنی به شما کمک می کند. قصد دارد سالانه میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف برای دیدن استانبول سفر می کنند. این شهر بزرگ و تاریخی استانبول قرن هاست که به دلیل موقعیت استراتژیک خود غارت شده است و این یکی از دلایل اصلی حمله به ارتش های بزرگ است. مانند یونانی ها ، رومی ها و ونیزی ها ، این سرزمین غارت شد و شهر استانبول در انتهای جاده افسانه ای ابریشم ، یک مسیر تجاری بسیار مهم بین آسیا و اروپا واقع شده بود و از رونق خوبی برخوردار بود. زیرا بسیاری از بازرگانان از سفر در جاده ابریشم استانبول رضایت داشتند و تصمیم به ماندن در این شهر گرفتند. در دوران باستان ، امپراتوری های مختلف فقط استانبول را غارت می کردند و هیچ اثری از آنها باقی نماند تا زمان حمله بیزانس ، بیزانسی ها با موزاییک ها و کف های باشکوه به کلیساهای باشکوه خود بر روی دیوار حمله کردند. برخی از آثار معجزه آسای استانبول هنوز پابرجا هستند و هنگامی که امپراتوری عثمانی به قدرت رسید ، این بناهای دوره بیزانس ساخت مساجد با تزئینات تحسین برانگیز را برای دولت عثمانی تشویق می کردند. امروزه گالری ها ، موزه ها و نمایشگاه های مختلفی در طول سال برگزار می شود تا گردشگران از سراسر جهان با هنر و فرهنگ استانبول آشنا شوند.

استانبول مجموعه ای از انواع مقاصد گردشگری را در خود جای داده است و بنابراین ، سفر به استانبول برای هر سلیقه ای دلپذیر خواهد بود. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید ، با تور مسافرتی آژانس رفاه استانبول تجربه سفری پایدار و به یاد ماندنی خواهید داشت.

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • dofivac137 dofivac137

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی